آمادگی کامل نیرو‌های پلیس در تامین امنیت ایام محرم

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از بکارگیری ۱۰۰ درصدی نیرو‌های پلیس در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در سراسر استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ ناصر علی صفرپور با تسلیت ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: با راه اندازی قرارگاه عملیاتی محرم در مرکز استان و سایر شهرستان‌های تابعه، از همه ظرفیت‌ها برای تأمین نظم و امنیت عزاداران دراین ایام استفاده خواهد شد.


وی با اشاره به تشکیل قرارگاه عملیاتی محرم افزود: پلیس به منظور برقراری امنیت مناسب برای شهروندان در این ایام قرارگاه نظم و امنیت را راه اندازی کرده و به همین منظور ضرورت دارد، شهروندان با مشاهده هر گونه موارد مشکوک پلیس را از طریق سامانه ۱۱۰ مطلع سازند.


معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران گفت: با هماهنگی‌های انجام شده گروهی به عنوان یاوران محرم برای حفظ نظم و امنیت با پلیس همکاری خواهند داشت.


سرهنگ صفرپور با بیان این که مهمترین اولویت پلیس در ایام محرم تأمین امنیت مردم و منازل شهر است، گفت: در این ایام که مردم برای عزاداری سالار شهیدان تا پاسی از شب در خیابان‌ها حضور دارند، نیروی انتظامی با استفاده از مأموران محسوس و نامحسوس همه نقاط را زیر نظر دارد و با متخلفان برخورد خواهد کرد.


معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران با تاکید بر نقش مهم همیاران محرم برای تامین نظم و امنیت این ایام، افزود: وظیفه همیاران محرم تلاش برای برگزاری منظم مراسمات مذهبی، حفظ ارزش‌ها و برنامه‌ریزی به منظور پیشگیری از مزاحمت‌ها و تخلفات اجتماعی است.


صفرپور گفت: نیروی انتظامی ضمن برقراری نظم و امنیت مطلوب همگام و همسو با شهروندان در پاسداری از اهداف و ارزش‌های والای اسلامی گام بر می‌دارد.


انتهای پیام/ ع

 

بکارگیری ۱۰۰ درصدی نیرو‌های پلیس در ایام محرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار