عذرخواهی وزیرکار ازبرخورد ناگوار با کارگران هپکو وآذرآب اراک + عکس

وزیرکار در جمع کارگران هپکو از برخورد ناگوار با کارگران هپکو و آذرآب اراک دراعتراضات صنفی هفته پیش عذرخواهی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع کارگران هپکو با اشاره به برخورد نا گوار با اعتراضات صنفی کارگران آذرآب و هپکو در  هفته گذشته (۲۸ شهریورماه) گفت:: نباید این اتفاقات ناگوار رخ دهد و من از همه شما عذر خواهی می‌کنم.

عذرخواهی وزیرکار ازبرخورد ناگوار با کارگران هپکو وآذرآب اراک + عکس

ربیعی افزود: کارخانه مانند خانه است و باید همانطور که در خانه آرامش وجود دارد در کارخانه هم آرامش و امنیت شغلی وجود داشته باشد، اما باید این را هم در نظر بگیریم که امنیت جامعه هم مهم است و اگر امروز شما فریاد می‌زنید و ناگوار برخورد می‌شود باز در سایه ثباتی است که ما داریم.

وی اضافه کرد: از خانه تا کارخانه و از کارخانه تا خانه خط سیر اعتماد ما است، من به کارخانه می‌آیم که از انرژی و وقت و فیزیک تن استفاده کنم و معیشت خانواده را تامین کنم تا خانواده در آسایش و لذت بخش زندگی کند.

وزیر کاربا اشاره یه تعطیلی شنبه و یکشنبه هفته آینده ادامه داد: دوشنبه و سه شنبه هم فرصت پیگیری کار‌های شما را داریم و سعی می‌کنم که در فرصتی نزدیک با شرایط و شکل بهتری در خدمت شما باشم.

وی تصریح کرد: از این وضعیت کنونی کارگران راضی نیستم و یک شب که با کارگران فولاد نشست داشتم، تاسف خوردم که کارگری که در دمای ۹۰۰ درجه پای کوره بایستد و ۴ ماه حقوق نگیرد و یا کارگر دیگری که ۹ ماه حقوق نگرفته است.

ربیعی با بیان اینکه در خصوصی سازی شدن این کارخانه‌ها نه من و نه هیچ‌کس دخیل نبوده، اما من احساس مسئولیت می‌کنم و همه مسئول هستیم بیان کرد: ۲۳۰ هزار ریزش نیرو را در این دولت تدبیر کردیم و توانستیم از ادامه آن جلوگیری کنیم و ما حق نداریم از اتفاقاتی که به دولت ربطی ندارد عکس بگیریم.

انتهای پیام / ج


وزیرکاردر جمع کارگران هپکو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.