بازار داغ ماسک‌های کیم جونگ اون و ترامپ برای جشن وحشت (هالووین)+تصاویر

فروش ماسک‌های کیم جونگ اون و دونالد ترامپ برای جشن وحشت (هالووین) افزایش چشمگیری داشته است.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی اکسپرس؛ با نزدیک شدن به جشن وحشت (هالووین)، فروش آنلاین ماسک های کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به عنوان دو اسطوره ترس و وحشت در جهان، افزایش چشمگیری داشته است.

مشتریان با پرداخت مبلغی بین  22 پنی تا 100 پوند یکی از ماسک های کیم جونگ اون یا ترامپ را که در کیفیت و حالات چهره مختلف طراحی شده اند، تهیه می کنند تا جشن هالووین خود را با این شکل نمادین برگزار کنند.

بسیاری از ماسک های کیم جونگ اون برگرفته از حالت چهره غالب او، به صورت خندان تهیه شده است. به عقیده مشتریان، چهره رهبر کره شمالی به رغم لبخندی که دارد، به خوبی ترس را منتقل می کند.

بازار داغ ماسک «کیم جونگ اون» برای جشن وحشت+تصاویر

ماسک ترامپ که از بهای نسبتا بیشتری برخوردار است نیز یکی از تیپ های محبوب برای جشن وحشت است که استقبال زیادی را به دنبال داشته است.

بازار داغ ماسک «کیم جونگ اون» برای جشن وحشت+تصاویر

جشن هالووین روز 31 اکتبر، آخر ماه آینده میلادی برگزار می شود.

طی ماه های گذشته با افزایش تعداد آزمایش های موشکی و هسته ای کره شمالی، تنش ها میان واشنگتن و پیونگ یانگ در شبه جزیره کره  شدت گرفته است. همچنین مقامات کره ای، اظهارات ترامپ در سازمان ملل و جنگ لفظی پس از آن را نوعی اعلان جنگ واشنگتن علیه پیونگ یانگ تلقی کرده اند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در نخستین سخنرانی خود در 19 سپتامبر کره شمالی را تهدید به جنگ کرد و در پاسخ کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی نیز هشدار داد: آمریکا با سخت ترین اقدام متقابل خود در تاریخ مواجه است. ترامپ روز گذشته در یک کنفرانس خبری با نخست وزیر اسپانیا اعلام کرد ارتش آمریکا برای اعمال گزینه نظامی علیه کره شمالی کاملا آماده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار