رئیس شورای شهر نورآباد:

بدهی شهرداری نورآباد بیش از ۲۹۰ میلیارد ریال است

شهرداری نورآباد بیش از ۲۹۰ میلیارد ریال بدهی دارد که با توجه به کارنامه درخشان شهردار جدید در شهرداری کوهدشت انتظار می‌رود اقدام لازم برای رفع این مشکل و تسویه بدهی‌ها صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حرمت الله مشعشعی رئیس شورای اسلامی شهر نورآباد گفت: کارگران شهرداری نورآباد ۹ ماه حقوق معوقه دارند و بیش از ۶ ماه از حق بیمه آن‌ها پرداخت نشده است.

وی بدهی به پیمانکاران طرح‌های عمرانی و هزینه‌های جاری را از دیگر مشکلات شهرداری نورآباد عنوان و اظهار کرد: شورای شهر جدید نیز با این حجم مشکلات به دلیل دارا بودن کارنامه درخشان نورعلی در شهرداری کوهدشت وی را به عنوان شهردار نورآباد انتخاب کرده اند.

وی با اشاره به انتخاب نجات علی نورعلی شهردار سابق کوهدشت به عنوان شهردار شهر نورآباد با کسب اکثریت آرای اعضای شورای شهر، افزود: شهرداری نهادی شبه دولتی و شبه خصوصی است و کسی که سکان آن را برعهده می‌گیرد باید به این امر اشراف کامل داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر نورآباد انتخاب شهردار فعلی را انتخابی در راستای برطرف کردن مشکلات مالی شهرداری و آبادانی شهر نورآباد عنوان کرد و گفت: شهردار باید شناخت اجمالی از امور شهری، خدماتی، مبلمان شهری، تامین بودجه و طرح‌های خدماتی و سرمایه گذاری داشته باشد.

وی افزود: خوشبختانه شهردار جدید طرح‌ها و برنامه‌هایی از جمله جذب سرمایه گذار و احداث طرح‌های زیرساختی و ایجاد درآمدی پایدار برای شهرداری ارائه داده که امید است ضمن برطرف کردن مسائل و مشکلات موجود با اجرایی کردن این برنامه‌ها در راستای توسعه و آبادانی شهرستان اقدامات خوبی انجام دهد.

شهرداری نورآباد نیز همچون اغلب شهرداری‌ها با مسائل و مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند و در سال‌های اخیر کارگران آن با مشکلات مالی مواجه بوده اند.

انتهای پیام/ د

شهرداری نورآباد بیش از ۲۹۰ میلیارد ریال بدهی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار