مارادونا به تیم استقلال خواهد آمد؟

باید پرونده بازی با اسم سرمربی مشهور ترکیه ای در باشگاه استقلال را مختومه دانست به خصوص که رقم درخواستی او از توان این باشگاه خارج است.

در انتظار ورود مارادونا، دل بوسکه، دونگا و ... به استقلالبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، با استعفای سرمربی استقلال همه در انتظار ورود یک مربی درجه یک خارجی بودند از همین رو مطرح شدن نام پیرمرد پرافتخار ترکیه جرقه امید برای سرو سامان دادن به وضعیت نیمکت رهبری این تیم پرطرفدار پایتخت را زد اما با گذشت نزدیک به یک هفته نه تنها هیچ پیشرفتی در پروسه جذب فاتح تریم دیده نشد بلکه خیلی ها را به این فکر فرو برد که اساسا از ابتدا هیچ مذاکره ای با این مربی مطرح انجام نشده است.

رضا افتخاری درست ساعاتی بعد از قبول استعفای علیرضا منصوریان به صورت رسمی از فاتح تریم به عنوان گزینه اول و اصلی باشگاه برای نشستن روی نیمکت رهبری استقلال نام برد و مدعی شد مذاکرات آغاز شده و هر نتیجه مثبتی رقم بخورد به اطلاع طرفداران این باشگاه خواهد رسید. نامی دهان پرکن و راضی کننده در میان طرفداران سرخورده استقلال که می توانست برای مدتی حواشی و انتقادات را از مدیریت باشگاه دور کند.

فاتح تریم که در ترکیه ملقب به "امپراطور" است تا دو ماه قبل هدایت تیم ملی این کشور در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه را برعهده داشت اما اختلافات او با روسای فدراسیون فوتبال ترکیه حکم برکناری اش را صادر کرد تا میرچیا لوچسکیو رومانیایی جانشین او شود. اخراجی که بنا به وعده فدراسیون فوتبال هیچ ضرر و زیانی به قرارداد مالی سنگین این مربی وارد نخواهد ساخت و او طبق توافق تا یک سال دیگر که با فدراسیون قرارداد دارد رقم 3.5 میلیون یورو حقوق و دستمزد را ماه به ماه دریافت خواهد کرد.

با این تفاسیر مدیران استقلال که می دانستند فاتح تریم مربی ارزان قیمتی نیست نام او را بر سر زبان ها انداختند و مدعی شدند مذاکرات با او را آغاز کرده اند. خبری که با واکنشی از سوی این پیرمرد سرشناس فوتبال ترکیه و اروپا روبرو نشد تا به این ترتیب تا امروز هیچ مدرکی دال برای مذاکره واقعی استقلالی ها با فاتح به دست نیاید.

آخرین اخباری که رسانه های ترک از پروسه پیشنهاد استقلال به فاتح تریم پوشش دادند به درخواست 4 میلیون یورویی این مربی برای عقد قرارداد برمی گردد که با توجه به قرارداد فعلی او با فدراسیون فوتبال ترکیه چندان هم غیرطبیعی نیست چون فاتح تریم همین طور اگر به دوران استراحت خود ادامه دهد سالی 3.5 میلیون یورو براساس توافق با فدراسیون فوتبال ترکیه دریافت می کند بنا براین هیچ عقل سلیمی قبول نمی کند که قید این پول را بزند و با رقمی کمتر از آن به ایران و باشگاه استقلال بیاید.

با این تفاسیر می توان گفت پروسه حضور فاتح تریم در نیمکت استقلال از همان ابتدا هم عملیاتی غیرممکن به نظر می رسید و تنها برای مدتی بازی رسانه ای با این نام هیجان انگیز و وسوسه کننده برای استقلالی ها زمان می خرید تا از زیر بار فشارها و بحران ها خارج شوند. نکته ای که برخی اعضای کمیته فنی باشگاه نیز غیرمستقیم به آن اشاره کردند. البته تاکتیک مدیرعامل استقلال تا به اینجای کار جواب هم داده به خصوص برای فردی که به عنوان نماینده باشگاه استقلال در استانبول معرفی می کرد و هر روز به هواداران این باشگاه از آن سوی مرزها وعده های جدید می دهد.

وعده هایی که حالا به نظر می رسد با مختومه شدن بازی با نام فاتح تریم به سایر اسم های بزرگ دنیای فوتبال کشیده شود که این روزها دوران استراحت و بیکاری خود را می گذرانند یا اگر هم مشغول هستند در تیم های ناشناس و گمنام است. مربیانی با آوازه بزرگ همچون مارادونا، وینسته دل بوسکه، دونگا، رایکارد و ... که برای مدتی می توانند طرفداران استقلال و رسانه ها را به خود سرگرم کنند تا ...

منبع:خبر ورزشی

انتهای پیام/

 در انتظار ورود مارادونا، دل بوسکه، دونگا و ... به استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار