فرماندار چگنی :

طرح چهار خطه دوره _ کوهدشت تا دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد

فرماندار چگنی گفت:انتظار می‌رود تا قبل از دهه فجر امسال شاهد بهره‌برداری کامل از پروژه چهار خطه دوره _ کوهدشت باشیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ قدرت‌الله ترابی‌نژاد، به طرح چهار خطه دوره به کوهدشت اشاره کرد و گفت: تاکنون حدود 18 کیلومتر از این محور تکمیل و افتتاح‌شده است و در حال حاضر تکمیل پل و احداث حدود ۸ کیلومتر از این جاده باقی‌مانده که توسط پیمانکار در حال اجرا می‌باشد.

وی افزود: با توجه به‌سرعت عملیات و صحبت‌هایی که با پیمانکار طرح شده است انتظار می‌رود تا قبل از دهه فجر امسال شاهد بهره‌برداری کامل از پروژه چهار خطه دوره _ کوهدشت باشیم.

فرماندار چگنی به عملیات گازرسانی به ۳۷ روستای این شهرستان اشاره کرد و گفت: گازرسانی به 37 روستای شهرستان چگنی با اعتباری بالغ‌بر 18 میلیارد تومان در حال انجام است.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود بخش قابل‌توجهی از این طرح قبل از دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد و مابقی آن نیز سال آینده انجام شود.

ترابی‌نژاد به طرح چهار خطه ویسیان به معمولان نیز اشاره و بیان کرد: عملیات چهار خطه کردن این محور نیز با اعتباری بالغ‌بر 70 میلیارد تومان کلنگ زنی شده و در حال حاضر در حال انجام است.

وی بابیان اینکه در این محور حدود هزار و 420 متر تونل حرف می‌شود، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این پروژه نیز طی مدت دو سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ د

بهره‌برداری کامل از پروژه چهار خطه دوره _ کوهدشت تا دهه فجر امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار