برگزاری سه هزار گفتمان ديني در مدارس همدان

رئيس تبليغات اسلامي شهرستان همدان از برگزاری3 هزار گفتمان دينی در ايام محرم و در مدارس شهرستان همدان خبر داد.

برگزاری 3000 گفتمان ديني در مدارس همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام جواد حیدری راد رئيس تبليغات اسلامی شهرستان همدان گفت: برگزاری گفتمان‌های دینی یکی از برنامه‌های شاخص تبلیغات اسلامی در مدارس است.

وی با اشاره به برگزاری گفتمان‌های دینی با همکاری گروه فرهنگی، تبلیغی«سراج» در مدارس، ادامه داد: هدف از این گفتمان ها پاسخگویی به شبهات دینی جوانان و نوجوانان است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با بیان اینکه مبلغان و روحانیون در مدارس حضور پیدا کرده و با دانش‌آموزان گفت‌وگو می‌کنند، اظهار داشت: دانش‌آموزان به شکل شفاهی و کتبی سوالات خود را مطرح و به سوالات آنها پاسخ داده می‌شود.

وی امر به معروف و نهی از منکر را یکی از مهم‌ترین محور‌های گفتمان‌های دینی اعلام کرد و خاطر نشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر سبب حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی در جامعه می‌شود.

این مسئول با اشاره به تاثیرگفتمان دینی افزود: گفتمان های دینی در ارتقای باورها و اعتقادات جوانان و نوجوانان نقش بسزایی دارد چرا که به سوالات وشبهات جوانان پاسخ داده می شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن به اعتقادات جوانان است و با افزایش برنامه‌های فرهنگی از جمله‌ گفتمان‌های دینی می‌توان راه نفوذ دشمن به جوانان را از بین برد، یادآورشد: همه باید در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کنیم.

وی تبیین فلسفه قیام‌ عاشورا، عزاداری و مبانی حکومت اسلامی را از دیگر محورهای مهم گفتمان‌های دینی برشمرد و گفت: در همه مناسبت‌های مذهبی گفتمان‌های دینی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ج

سه هزار گفتمان دینی در مدارس همدان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.