با پیگیری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان؛

جریمه 17میلیاردی واحد متخلف تولیدی در بم

با همت کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان یک واحد تولیدی متخلف در شهرستان بم شناسایی و به بیش از 17 میلیارد تومان جریمه شد.

جریمه 17میلیاردی واحد متخلف تولیدی در بمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  بنا به اعلام روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، در راستای بازرسی از واحدهای تولیدی، صنعتی، صنفی، شرکت ها، انبارها و کارخانجات، یک واحد تولیدی در شهرستان بم به جرم عرضه خارج از شبکه انواع پلی اتیلن شناسایی و طی پرونده ای به ارزش بیش از 17 میلیارد تومان جهت صدور و اجرای حکم به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بم معرفی گردید.

این روابط عمومی در همین راستا از تمامی هم استانی های محترم درخواست نموده در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحدهای صنفی، خدماتی، فتی و صنعتی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، تخلف، احتکار، عرضه خارج از شبکه، عرضه و فروش کالای قاچاق، عدم برچسب قیمت، عدم صدور فاکتور و ... مراتب را سریعا با شماره تلفن 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان به صورت تلفنی اطلاع دهند.

همچنین شهروندان می توانند به صورت حضوری یا مراجعه به ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان ها شکایت خود را ارائه دهند.

لازم به ذکر است طرحی را سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان به عنوان «هر شهروند یک بازرس» تدوین کرده است که بر اساس آن از شهروندان و هم استانی های درخواست نموده تا در صورت تمایل و همکاری در معرفی متخلفین اقتصادی به سازمان و یا ادارات تابعه این سازمان در شهرستان ها مراجعه و با تکمیل فرم های مربوط به عنوان ناظر افتخاری همکاری نمایند.

انتهای پیام /ح

جریمه 17میلیاردی واحد متخلف دربم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار