شمس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

راه اندازی کمیته‌های جذب دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای از راه اندازی کمیته های جذب دانشجو با همکاری وزارت آموزش پرورش خبر داد.

راه اندازی کمیته های جذب دانشجو دانشگاه فنی و حرفه ای با  وزارت آموزش پرورشناصر شمس رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای در گفت و گو با  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: خوشبختانه تاکنون وضعیت دانشگاه فنی و حرفه ای از نظر جذب دانشجو نسبت به سال گذشته مطلوب بوده است و امیدواریم بهتر شود.

وی ادامه داد: ما باید در دانشکده‌هایمان فضایی را ایجاد کنیم که بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم تا در آینده از کشورهای مجاور پذیرش دانشجوی فنی و حرفه‌ای داشته باشیم.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای افزود: در حال حاضرما کمیته هایی با وزارت آموزش پرورش راه اندازی کردیم تا بتوانیم با کمک یکدیگر برنامه های خوبی در بحث جذب دانشجو  انجام و بتوانیم نتایج خوبی را در برنامه ششم توسعه داشته باشیم.

شمس تصریح کرد: با توجه به نام‌گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری، دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای می‌تواند با یک برنامه‌ریزی درست و به موقع در این زمینه کمک‌کننده باشد.

وی افزود: جذب دانشجو یکی از اولویت های این دانشگاه است تا بتوانیم نیاز جامعه را رفع کنیم؛  جذب دانشجو برای ورود به بازار کار یکی از اولویت های اصلی و مهم در این دانشگاه است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای یادآور شد: امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده امسال هم بتوانیم از نظر جذب دانشجو به موقعیت خوبی برسیم و نسبت به سال های گذشته اقدامات بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام/

جزئیات راه اندازی کمیته‌های جذب دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.