سپرده‌گذاری خیران در صندوق ‌امداد ولایت خراسان‌شمالی

رئیس صندوق قرض الحسنه امداد امداد ولایت خراسان شمالی گفت: خیران خراسان شمالی در سال جاری شش میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت سپرده گذاری کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛، رضا وحدانی رئیس صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان با بیان اینکه این صندوق از مردادماه سال ۹۵ با هدف تسریع خدمات رسانی به محرومان راه اندازی شده است ، گفت: امسال ۱۷ میلیارد تومان برای جذب سپرده گذاری نیکوکاران پیش بینی شده است که در پنج ماهه نخست امسال بیش از ۳۰ درصد آن جذب شد.

وی با بیان اینکه امسال پنج میلیارد تومان برای سپرده گذاری خیران بجنوردی پیش بینی شده است، افزود: امسال پیش بینی شده بودخیران شهرستان های شیروان سه میلیارد تومان، اسفراین دو میلیارد و۵۰۰تومان ، مانه وسملقان دو میلیارد تومان، فاروج وجاجرم یک میلیارد و۵۰۰  تومان و خیران راز وجرگلان  هم یک میلیارد تومان از منابع مالی این صندوق را تامین کنند.

وحدانی اظهار کرد: امسال  هزار و ۷۲۹ فقره تسهیلات به مددجویان ونیازمندان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: هزار و ۵۳۶ فقره از این وام ها در سرفصل کارگشایی و باقی مانده در بخش وام های اشتغال در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

وی با اشاره به مشارکت نیکوکاران،صندوق‌های محلی،خانگی و مساجد استان در قالب سپرده ویژه در جاری شدن فرهنگ قرض الحسنه در جامعه گفت: وام های قرض الحسنه کمیته امداد در زمینه های تأمین هزینه‌های درمانی،اعطای وام به محکومان دیه و جرائم غیر عمد،اعطای وام خرید و تأمین مسکن،کمک به خرید لوازم منزل،اعطای ودیعه مسکن پرداخت می شود .

رئیس صندوق قرض الحسنه امداد ولایت خراسان شمالی افزود: در سال جاری صندوق قرض الحسنه امداد ولایت افزون بر شش هزار تسهیلات به ارزش ۱۶ میلیارد تومان در قالب وام کارگشایی واشتغال به مددجویان استان اعطا کرد.

انتهای پیام/ط

اعطای تسهیلات کار گشایی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.