شرکت مترو تهران در هفته ای که گذشت؛

ضرورت برنامه ریزی برای توسعه حمل و نقل عمومی در پایتخت/ تأثیر تبلیغات شهری در مترو بر فرهنگ شهروندی

مهم ترین اخبار و رویدادهای شرکت 'مترو تهران' را با یک کلیک مشاهده کنید.

ضرورت برنامه ریزی برای توسعه حمل و نقل عمومی در پایتخت/ تأثیر تبلیغات شهری در مترو بر فرهنگ شهروندیبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت مترو در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

آمادگی کامل مترو تهران در مراسم تشییع پیکر شهید حججی

احسان مقدم مدیرارتباطات و بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با تأکید بر آمادگی کامل شرکت بهره برداری مترو تهران برای ارائه خدمات حداکثری به شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکرمطهر شهید حججی اظهار کرد: با توجه به قرارگیری دو ایستگاه امام حسین (ع) (خط ۲) و ایستگاه میدان شهدا (خط ۴) در مسیر مراسم، شرکت بهره برداری مترو تهران از آغاز تا پایان مراسم، تسهیلات و تمهیدات لازم را برای حضور شرکت کنندگان در مراسم فراهم می‌کند.

ضرورت برنامه ریزی برای توسعه حمل و نقل عمومی در پایتخت

محمد احمدی بافنده مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه ۱۰ درصد سفرها به شهر تهران برای تحصیل، ۶۸ درصد برای شغل و بقیه از افرادی هستند که به دلایل مختلف وارد پایتخت می شوند که نمی توان از ورود این ۸۰ درصد به کلانشهر تهران جلوگیری کرد، اظهار کرد: با توجه به این شرایط باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که این عده بتوانند با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی وارد شهر تهران شوند از این رو نیازمند کمک های هر چه بیشتر دولت هستیم.

واکنش شرکت مترو به اعتراض کارکنان تراورس سازی

اسماعیل ابراهیمی مدیر روابط عمومی شرکت مترو تهران و حومه با اشاره به اعتراضات و تجمع کارکنان شرکت تراورس سازی در مقابل ساختمان شورای شهر اظهار کرد: کارخانه تراورس سازی در سال های قبل در اختیار شرکت مترو بوده، ولی پس از آن دو تا سه نوبت به پیمانکاران مختلف واگذار شده و در حال حاضر نیز تنها محوطه کارگاهی آن متعلق به شرکت مترو است.

تأثیر تبلیغات شهری در مترو بر فرهنگ شهروندی

محمد احمدی بافنده مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه درباره اثر بخشی تبلیغات شهری در ایستگاه‌های مترو تاکید کرد: با توجه به اینکه مترو تهران روزانه پذیرای 3 میلیون مسافر است، از این رو به منظور تاثیرگذاری بیشتر پیام‌های محیط زیستی نیازمند تکرار آن‌ها برای مخاطبان هستیم تا به طور روزانه مقابل چشمان آن‌ها قرار گیرد، در نتیجه مترو بهترین مکان برای تحقق این امر است.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
دلیل رویدادهای مترو و سایر مشکلات شهر تهران اینه که شورای شهر در یک انتخاب سیاسی ویک فرد سیاسی رو به مقام شهرداری رسوند و ایشون فاقد توانایی اجرای برای کلان شهر تهران هست
آخرین اخبار