اعمال محدودیت های ترافیکی در تاسوعا و عاشورا

رئیس پلیس راهوراستان کرمانشاه، گفت:محدودیت‌های ترافیکی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) در مسیر تجمع مرکزی عزاداران در کرمانشاه و نقاط پرتردد شهرستان‌های استان اعمال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ فصل الله شیری رئیس پلیس راهوراستان کرمانشاه، از اعمال محدودیت های ترافیکی در استان و طی تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و گفت: محدودیت‌های ترافیکی به منظور کاهش بار ترافیکی در مسیرهای تجمع عزاداران حسینی در روزهای تاسوعا و عاشورا در سطح شهرستان کرمانشاه و سایر نقاط پر تردد در شهرستان‌های استان اعمال می‌شود.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در شب‌های دهه اول محرم در نقاط پر ‌تردد، افزود: با توجه به برپایی مراسم تاسوعا و عاشورای امسال در مسجد جامع شهر کرمانشاه، محدودیت‌های ترافیکی از سه راه برق تا میدان آزادی، تقاطع افشار طوس تا میدان غدیر، میدان کاشانی تا تقاطع هلال احمر و میدان انقلاب تا سه راه شریعتی در نظر گرفته شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه توقف و ورود خودروها در مسیرهای تعیین شده ممنوع است، عنوان کرد: اعمال محدودیت ترافیکی در مسیرهای اصلی دسته‌های عزاداری در این ایام در درجه اول به منظور ایجاد نظم در تردد عزادارن و کاهش تخلف در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ز

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در نقاط پر ‌تردد در ایام محرم

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.