بدهی ۱۵ میلیاردی شهرداری نوشهر/نیمه تعطیلی شهرداری و آبگرفتگی شهر

رئیس شورای اسلامی شهر نوشهر میزان بدهی شهرداری را ۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: همچنین ۱۰ میلیارد تومان چک‌های وصول نشده وجود دارد.

بدهی ۱۵ میلیاردی شهرداری نوشهر/نیمه تعطیلی شهرداری و آبگرفتگی شهربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ، مهدی اسحقی ظهر پنجشنبه در آیین معارفه شهردار جدید نوشهر با بیان اینکه ۱۵ میلیارد تومان بدهی داریم اظهار داشت: کمبود نقدینگی برای هزنیه‌های جاری از دیگر مشکلات است.

وی اعتبار مصوب سال جاری شهرداری نوشهر را ۳۸ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با گذشت شش ماه از سال جاری کمتر از ۴۰ درصد این اعتبار محقق شده است.

وی به فرایند انتخاب شهردار اشاره و اضافه کرد: بیش از دو ماه و ۳۰۰ ساعت زمان صرف شده و از افراد مختلفی برای گزینه شهرداری دعوت شد تا برنامه هایشان را ارائه دهند.

اسحقی از شهردار جدید خواست تا برای جذب مشارکت و سرمایه گذاری و جذب منابع پایدار درآمد شهری اقدام داشته باشد و توجه ویژه‌ای به روابط انسانی داشته باشد.

در این مراسم مجید شعبان نژاد که پیش از این به عنوان شهردار سلمانشهر فعال بود به سمت شهردار نوشهر معرفی شد.

غیبت شهردار سابق و اعضای قبلی شورای شهر و نماینده مجلس، تعبیر فرصت امیرکبیری که از سوی رئیس شورای شهر برای شهردار جدید اطلاق شده بود، حضور خانوادگی و اقوام شهردار غیربومی از حاشیه‌های مراسم معارفه شهردار جدید در نوشهر بود.

همچنین در ایام معارفه شهردار جدید که یکساعت با تاخیر شروع شده بود و تاحوالی ساعت ۱۳ بعدازظهر به طول انجامید، شهرداری نوشهر به حالت نیمه تعطیل درآمده بود و بیشتر کارکنان این نهاد برای شرکت در مراسم معارفه فراخوان شده بودند.

نیمه تعطیلی شهرداری در روز معارفه شهردار جدید و ساعاتی که نوشهر بیشترین بارندگی پاییزی را در مازندران تجربه کرده است، آبگرفتگی معابر و اختلال در رفت و آمد خودرو‌ها و شهروندان گلایه‌های مردم را درپی داشته است.

انتهای پیام/ف

شهرداری نوشهر ۱۵ میلیارد تومان بدهکار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.