در حاشیه اجلاس مجمع عمومی اینترپل در پکن صورت گرفت؛

دیدار فرمانده انتظامی کشورمان با مسئولان انتظامی 5 کشور

سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی کشورمان با مسئولان انتظامی کشورهای روسیه، چین، ترکیه، استرالیا و اندونزی دیدار و گفت و گو کرد.

دیدار فرمانده انتظامی کشورمان با مسئولان انتظامی 5 کشوربه گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی کشورمان در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان بین‌المللی پلیس جنایی (اینترپل) در پکن با مسوولان انتظامی کشورهای چین، روسیه، ترکیه، اندونزی و استرالیا دیدار و گفت‌وگو داشت.
سردار حسین اشتری همچنین در سفر به چین علاوه بر شرکت در مجمع عمومی سازمان اینترپل، با رئیس پلیس مرزبانی چین نیز دیدار و گفت و گرد.

وی در این دیدار بر تقویت تعاملات مرزبانی میان دو کشور تاکید کرد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه در دانشگاه عالی امنیت عمومی چین حاضر شد و در میان دانشجویان، افسران و استادان این دانشگاه سخنرانی کرد.

سردار اشتری در این آیین با بیان اینکه روابط دو کشور به ویژه در چند دهه اخیر بسیار خوب بوده است، افزود: باید از ظرفیت‌های یکدیگر برای ارتقا سطح روابط، استفاده کرد.

فرمانده انتظامی ایران بر همکاری دو کشور برای مقابله با جرائم سازمان یافته، گروه‌های تروریستی، مواد مخدر و قاچاق کالا تاکید کرد.

وی با بیان اینکه تعاملات میان پلیس دو کشور باید سرآمد ارتباطات دو جانبه باشد، گفت این فرصت و امکان برای گسترش همکاری‌ها وجود دارد.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه این نشست به سوالات تعدادی از دانشجویان و استادان دانشگاه عالی امنیت عمومی چین در زمینه امنیت، مبارزه با تروریسم و جرائم سازمان یافته، پاسخ داد.

فرمانده انتظامی کشورمان در ادامه با وزیر امنیت عمومی روسیه دیدار کرد.

وی در این دیدار با همتای روسی خود در مورد جرایم سازمان یافته گفت‌و‌گو و رایزنی کردند.

سردار اشتری همچنین در این سفر با معاون وزیر امنیت ترکیه در موضوعات منطقه و انتخابات اقلیم کردستان عراق گفت‌و‌گو داشت.

فرمانده انتظامی کشورمان همچنین با رئیس پلیس فدرال استرالیا دیدار و گفت‌وگو داشت. همچنین دیدار با مسئولان پلیس اندونزی از دیگر برنامه‌های سفر فرمانده انتظامی کشور به چین بود که انجام شد.

 

انتهای پیام/

ملاقات سردار اشتری با مسئولان انتظامی 5 کشور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار