نماینده مردم اردبیل؛

استاندار اردبیل به زودی مشخص می شود

نماینده مردم اردبیل،نیر،نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: ‌طبق پیش‌بینی‌های انجام شده انتخاب استاندار اردبیل تا دو هفته آینده قطعا مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل،نیر،نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: تا زمانی که تصمیم هیئت دولت قطعی نشده به طور حتم نمی‌توان گفت که کدام گزینه برای استانداری در نظر گرفته شده است و چه کسی سکان استانداری اردبیل را عهده‌دار می‌شود.

وی افزود: موضوع انتخاب استانداری در اردبیل از روز یکشنبه جدیت گرفته و با پیش‌بینی‌های انجام یافته انتظار می‌رود هفته آینده انتخاب یک فرد توانمند در اولویت قرار گرفته و استاندار توانمند در اردبیل روی کار قرار بیاید و بحث در مورد گزینه‌های مختلف برای استاندار اردبیل وجود دارد ولی به دلیل این که تصمیم قاطع در این زمینه اتخاذ نشده نمی‌توان گفت و تصمیم نهایی پس از نشست با وزارت کشور اتخاذ می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت ما برای انتخاب استاندار اردبیل بومی است و طبق پیش‌بینی‌های انجام شده انتخاب استاندار اردبیل تا دو هفته آینده قطعا مشخص می‌شود و پس از نشست مجمع نمایندگان استان با وزیر کشور مقرر شده تا تکلیف استاندار اردبیل به زودی مشخص شود.

بدری بیان کرد: خوشبختانه دولت نیز تاکنون به نظرات نمایندگان مردم در مجلس اهمیت داده که این موضوع برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و به طور  حتم خروجی مناسبی به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: استان اردبیل ظرفیت‌های بالایی در بخش گردشگری، کشاورزی، معدن، صنعت و تجارت دارد و این استان نیازمند استانداری توانمند است تا بتواند مدیریت مناسب و برنامه‌ریزی هدفمند استان اردبیل را در مسیر رشد و پیشرفت قرار دهد.

انتهای پیام/ح

استاندار اردبیل تا دو هفته آینده مشخص می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.