تکمیل بیمارستان فوق تخصصی سرطان آیت الله خوانساری اراک نیازمند کمک خیرین

رئیس مجمع خیرین سلامت بیمارستان فوق تخصصی سرطان آیت الله خوانساری گفت: توسعه و تکمیل این بیمارستان با کمک خیرین امکان پذیر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ محمدمهدی همتی رئیس مجمع خیرین سلامت بیمارستان فوق تخصصی سرطان آیت الله خوانساری اراک با اشاره به کمبود جا برای بیماران و مراجعه کنندگان به این بیمارستان گفت: تکمیل فاز دوم و آغاز فاز سوم این بیمارستان با کمک خیرین امکان پذیر است.

همتی با اشاره به اینکه با کمک خیرین و دولت فاز دوم بیمارستان فوق تخصصی سرطان آیت الله خوانساری در طول ۱۸ ماه از آغاز طرح ۸۵ درصد پیشرفت داشته است گفت: برای تکمیل این فاز و آغاز فاز سوم توسعه بیمارستان، بودجه دولتی جوابگو نیست و کمک بیشترمردم را می‌طلبد.

وی با اشاره به اینکه فاز دوم طرح تاپایان آبان ماه به بهره برداری می‌رسد و بعد از آن فازسوم آغاز خواهد شد افزود: ان شاء الله بتوانیم با کمک خیرین این مراحل را به موقع به پایان ببریم.

رئیس مجمع خیرین سلامت بیمارستان فوق تخصصی سرطان آیت الله خوانساری اراک ادامه داد:حساب مجمع خیرین سلامت بیمارستان آیت الله خوانساری نزد بانک رفاه به شماره حساب ۳۸۰۰۴۱۰۰ باشماره کارت بانکی ۵۸۹۴۶۳۱۸۳۶۹۷۲۸۳۶ آماده دریافت نذورات نقدی وکمک‌های خیرین نیک اندیش است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.