نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان؛

اجرای طرح هادی ‌در ‌مناطق روستایی گرمسار و آرادان

در راستای اجرای این طرح توافق‌نامه‌ای با مدیرکل بنیاد مسکن و شهرسازی انجام‌شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان گفت: زمان‌بندی مناسب برای اجرا و تکمیل طرح هادی در روستاهای توابع شهرستان گرمسار و آرادان انجام شود.


وی با تأکید بر اینکه تصویب مقدمه طرح هادی بر عهده مسئولان اجرایی شهرستان گرمسار و آرادان است افزود: دهیاری‌هایی که اراضی آن نیازمند تغییر کاربری نیست را در طرح هادی روستایی زودتر سامان‌دهی می‌شوند چراکه اجرای فرآیند تغییر کاربری به زمان بیشتری نیاز دارد.


نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان با بیان اینکه طرح هادی روستایی در تمام مناطق روستایی شهرستان گرمسار و آرادان اجرا می‌شود تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح توافق‌نامه‌ای با مدیرکل بنیاد مسکن و شهرسازی انجام‌شده که در آن هر زمینی که تغییر کاربری داده می‌شود تمام درآمدهای حاصل از آن برای فروش و واگذاری بخش‌های خدماتی هزینه می‌شود.


کاتب با اشاره به رویکرد توسعه مناطق روستایی اظهارداشت: شورا و دهیاری موظف هستند تمام این اعتبار را برای بهسازی روستا هزینه کنند چراکه شرایط اقتصادی و درآمدهای عمرانی کشور کاهش‌یافته و پاسخگوی این هزینه‌ها نیست.


وی گفت: اعتبارات عمرانی در سال 96 را نتوانستیم تخصیص بدهیم چون هزینه‌های جاری کشور زیاد است و باید برای این مهم از ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی استفاده کنیم.


نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان با تأکید بر اینکه دهیاران می‌توانند از درآمدهای حاصل از ارزش‌افزوده برای بهسازی و توسعه زیرساخت‌های روستایی هزینه کنند اظهارداشت: بنیاد مسکن و شهرسازی ،اداره کل راه و ترابری موظف است برای بهسازی معابر مطابق با قانون بخشی از قیر موردنیاز این پروژه‌ها را به‌صورت رایگان تأمین کند.


انتهای پیام/ م


طرح هادی روستایی در تمام مناطق روستایی گرمسار و آرادان اجرا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار