مدیرکل شرکت پست لرستان:

ایجاد دفاتر آی سی تی در ۳۲ روستای لرستان

مدیرکل شرکت پست لرستان از ایجاد دفاتر آی سی تی در ۳۲ روستای لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حاتم سلیمانی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان با اشاره به اینکه در آستانه روز جهانی پست هستیم، گفت: سال گذشته اساسنامه جدید شرکت ملی پست به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ابلاغ و وظایف جدید تدوین شد.

وی به واگذاری شرکت پست به بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه آدرس‌های مردم‌ محرمانه است، لذا واگذاری به بخش خصوصی لغو شد.

مدیرکل شرکت پست لرستان افزود: به دنبال آن به جهت کمک‌های بخش خصوصی، دو اپراتور به مجوز گرفته و به زودی به همکاری با شرکت ملی پست می‌پردازند.

سلیمانی در ادامه از ایجاد یک پنل برای برندسازی محصولات استان خبر داد و گفت: در هفته پست یک پنل مجزا برای محصولات استان ایجاد می‌کنیم و ۱۰ محصول خاص استان با همکاری جهاد ایجاد و به سطح کشور ارسال می‌کنیم.

وی ادامه داد: بوم‌گردی و کارت پستال الکترونیکی نیز یکی از اقداماتی است که انجام شده و می‌توان از آن در جهت استفاده دعوت نامه‌ از طریق این سامانه استفاده کرد.

این مسوول در ادامه به طرح جی‌نف و سیماک اشاره کرد و گفت: این دو مصوبه‌های اقتصاد مقاومتی است و به همه استانداران کشور ابلاغ شده است.

سلیمانی گفت: براساس جی‌نف سامانه یکپارچه ادرس ایرانیان است و در دو شهر خرم‌آباد و بروجرد به صورت پایلوت اجرا شد که در خرم‌آباد ۹۸ درصد شهری و ۶۰ درصد روستایی استفاده کردیم.

وی در ادامه گفت: سیماک هم سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور است که تمامی استعلامات میان دستگاهی ساماندهی می‌شوند و این طرح سیماک بسیاری از مشکلات را حل کرده است.

این مسئول از ایجاد دفاتر آی سی تی در ۳۲ روستای استان خبر داد و تاکید کرد: خدماتی که قابل برون سپاری است در روستاها از طریق دفاتر ای سی تی انجام شود.

انتهای پیام/ د

در ۳۲ روستای لرستان دفاتر آی سی تی ایجاد می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار