با صدور بیانیه‌ای

تقدیر خانواده شهید حججی از مردم و مسؤولان در جریان بازگشت و تشییع پیکر شهید

خانواده شهید محسن حججی با صدور بیانیه‌ای از حضور مردم در مراسم تشییع پیکر شهید حججی قدردانی کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،خانواده شهید مدافع حرم، محسن حججی با صدور بیانیه‌ای از حضور مردم در مراسم تشییع پیکر شهید حججی قدردانی کردند.

در این بیانیه با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد و حضرت صاحب‌الزمان(عج) و سلام و درود بر نائب برحق ایشان امام خامنه‌ای (دامت ظله) و با سلام به مردم غیور و با بصیرت ایران، آمده است: مردم ایران حق‌طلبی و کفر ستیزی خود را در طول قرون و مخصوصاً در اقتدا به امام خمینی(ره) به اثبات رسانده‌اند. مردمی که بنیاد حکومت پهلوی و ظلم و ستم را در هم کوبیده و در سال‌های دفاع مقدس، از اسلام با خون خود دفاع کردند و در فتنه‌هایی که در تمام این سال‌ها رخ داد، نشان دادند که از امت زمان رسول‌الله و ائمه برتر و والاترند و اجازه ندادند انقلاب اسلامی ذره‌ای از مسیر خود منحرف شود.

امروز هم فرزندان دلیر و مجاهد ملت ایران در سراسر گیتی کوله‌بار جهاد و شهادت را بر دوش می‌کشند و اسوه‌ای برای مستضعفان و آزادگان جهانند. هر روز خبر پرپر شدن یکی از این لاله‌های گلگون را می‌شنویم و داغ همه آنان چون داغ محسن عزیزمان برای ما نیز جگرسوز و طاقت فرسا است.

محسن حججی با شهادتش نه تنها ارزش‌های انقلاب مردم ایران، بلکه مظلومیت اهل‌بیت (ع) و مخصوصاً صحنه‌ای واقعی از کربلای حسینی را مجسم کرد.

محسن عزیزمان یک بسیجی جهادی ساده و مخلص و تربیت شده مکتب امام و شهید کاظمی بود که ثابت کرد می‌شود در هر شرایطی الهی زیست و هر روز کربلا و هر جا واقعه عاشورا را دوباره برپا کرد و در سپاه امام حسین(ع) در برابر سپاه یزید مبارزه کرد.

شهادت محسن و خروش عظیم انسانی و الهی مردم در قدرشناسی از او نشان داد که این خاک و بوم هنوز لاله پرور است و در دامان ملت سربازان عصر ظهور همچنان در حال رویش و شکوفایی هستند.

عزت شگفت‌انگیز و خدادادی محسن حججی منحصر به او و خانواده‌اش نیست بلکه متعلق به همه شهدا و ایثارگران و نشان نور الهی امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله) و کرامت ملت رشید ایران است که چنین لاله‌هایی در پرتو آنان روییده‌اند.

ما ضمن سپاس بیکران از خدای متعال و صاحب این انقلاب و کشور حضرت ولی‌عصر (عج) به خاطر این جلوه‌های پرشور که نماد طراوت درخت انقلاب اسلامی است، بر خود لازم می‌دانیم از باغبان حکیم و فرزانه وطن امام خامنه‌ای عزیز به خاطر حضور، لطف و مرحمت پرفیض شان در کنار پیکر این شهید تقدیر و تشکر کنیم. بی شک توجه خاص معظم له نمادی از قدردانی از همه شهدا، فداکاران و ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان است. از خداوند برای آن حضرت طول عمر و دوام سلامت و توفیق مسألت می‌کنیم.

از همه اقشار مردم که با شرکت در مراسم تشییع شهید حججی مراتب اخلاص و وفاداری خود به راهی که او در آن به شهادت رسید را نشان دادند، تقدیر و تشکر می‌کنیم. امید داریم همه ما بتوانیم قدردان مجاهدان کشور و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

به طور خاص از جوانان و هم‌قطاران محسن حججی که در تشییع و بزرگداشت او شرکت کردند تقدیر می‌کنیم و امیدواریم آنان نیز با اقتدا به ولایت، زندگی خدایی در پیش گرفته و برای اسلام و کشور مفید باشند.

از همه جانبازان و ایثارگران، خانواده شهدا و شهدای مدافع حرم و شهدای هسته‌ای که حضورشان نشان اتحاد و تداوم راه شهدا است، تشکر می‌کنیم.

از همه نهادها و ارگان‌ها و مقامات کشوری و لشگری که در بزرگداشت باشکوه این شهید عزیز نقش ایفا کردند سپاسگزاریم. امیدواریم بتوانند با بصیرت و تلاش حافظ خون و میراث همه شهدا باشند.

از مقامات و مسؤولانی که به علت اشتغال به امور مهم کشور و کیان جمهوری اسلامی نتوانستند در برنامه تشییع شرکت کنند نیز به خاطر زحماتشان در خدمت به مستضعفین کشور تشکر می‌کنیم چراکه مبارزه با محرومیت و فقر و فساد و تبعیض مهم‌ترین دغدغه محسن حججی بود.

به‌ طور خاص از سپاه پاسداران مخصوصاً سردار قاسم سلیمانی، سید حسن نصرالله و حزب‌الله لبنان به خاطر مجاهدت‌ها و تلاش برای بازگشت پیکر شهید تشکر ویژه می‌کنیم.

از همه علما، مراجع و شخصیت‌های فرهنگی سیاسی و اجتماعی و همچنین تولیت آستان‌های مقدس که مقام شهدا را تکریم کردند، تشکر می‌کنیم.

و در نهایت به سپاه پاسداران، دستگاه‌های اجرایی، بسیجیان و همشهریان عزیز که استقبال و تشییع امن، منظم، پرمحتوا و آبرومندانه را در شهرهای مختلف سامان دادند، خدا قوت عرض می‌کنیم.

ان‌شاالله که جریان حاصل از شهادت محسن عزیزمان همان‌طور که در اضمحلال شجره خبیثه داعش تسریع نمود، مقدمه‌ای بر تسریع نابودی غده سرطانی صهیونیسم بوده و تمهید ظهور حضرت حجت (عج) شده و پرچم حکومت اسلامی از دستان امام خامنه‌ای(مدظله) به دستان ولی‌عصر (عج) سپرده شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.