مهمترین اخبار گروه اجتماعی امروز ششم مهرماه؛

ایستگاه 15 خرداد، ظهر عاشورا پذیرش مسافر ندارد/ زوجین نابارور در اولویت دریافت فرزند خوانده

پربازدیدترین و پربحث ترین اخبار سرویس اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

ایستگاه 15 خرداد، ظهر عاشورا پذیرش مسافر ندارد/ زوجین نابارور در اولویت دریافت فرزند خواندهبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایستگاه 15 خرداد، ظهر عاشورا پذیرش مسافر ندارد، ترویج استفاده از ظروف سنتی در مراسم‌های عزاداری، زوجین نابارور در اولویت دریافت فرزند خوانده و غیره از مهمترین و پر بازدیدترین بحث‌های روز پنج‌شنبه (ششم مهرماه) در حوزه اجتماعی بود.

در ادامه مهمترین اخبار ششم مهرماه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را مرور می‌کنید.

ایستگاه 15 خرداد، ظهر عاشورا پذیرش مسافر ندارد

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: ظهر روز عاشورا همزمان با برگزاری مراسم خیمه سوزان در میدان 15 خرداد، پذیرش مسافر در این ایستگاه مترو انجام نمی‌شود.

ارسال سومین محموله کمک‌های بشردوستانه ایران برای آوارگان میانماری

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از ارسال سومین محموله کمک‌های بشردوستانه هلال‌احمر ایران برای کمک به آوارگان میانمار در بنگلادش خبر داد.

ترویج استفاده از ظروف سنتی در مراسم‌های عزاداری

رئیس محیط زیست شهرتهران گفت: بهتر است هئیت‌های مذهبی در ماه محرم به سمت سنتی شدن حرکت کنند، یعنی در مراسم تکریم از عزاداران حسینی به جای استفاده از ظروف یکبار مصرف، از ظروف قابل شستشو استفاده کنند.

تمهیدات پلیس راهور برای عزاداری‌ها

معاون عملیات ترافیکی پلیس راهور ناجا گفت: پلیس برای ماه محرم و تعطیلات پیش رو تمهیداتی در نظر گرفته تا هموطنان برای تردد در این روز‌ها دچار مشکل نشوند.

کنترل ویروس طاعون دامی منطقه صیدوا با واکسیناسیون دامپزشکان

رئیس گروه بیماری‌های دفتر سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تاکنون تلفات جدیدی از بیماری طاعون در پارک ملی صیدوا اعلام نشده و این بیماری در منطقه کنترل شده است.

برپایی چادرهای درمانی هلال‌احمر در کربلا/ افزایش چادرهای درمانی در روز عاشورا

مسئول کاروان اعزامی تیم درمانی هلال احمر ایران به کربلا، گفت: چادرهای هلال احمر ایران برای ارائه خدمات درمانی به زائران حسینی از امروز(پنج‌شنبه ۷ محرم) در کربلا برپا شده است.

برخورد جدی پلیس با قمه‌زنی و عزاداری‌های وهن‌آمیز در پایتخت

رئیس پلیس پایتخت گفت: پلیس با کسانی که بخواهند به هر نحوی و در هر قالبی، موجب وهن عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) شوند به شدت برخورد می‌کند.

افزایش 100 درصدی مردودی‌ها در مراکز معاینه فنی

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران از افزایش مردودی خودروها در تست‌های معاینه فنی طی ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

لاشه دو فک خزری در سواحل استان گیلان کشف شد

مدیر کل زیست بوم دریایی با اشاره به کشف دولاشه فک خزری طی 72 ساعت گذشته در سواحل استان گیلان، گفت: لاشه یکی از فک‌ها یافت شده است و دیگری به علت بارندگی شدید ناپدید شده و مسئولان پیگیر این موضوع هستند.

99 درصد درخواست متقاضیان فرزند خواندگی، نوزاد شیرخوار دختر است/ زوجین نابارور در اولویت دریافت فرزند خوانده

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران گفت: بیش از 99 درصد متقاضیان فرزند خواندگی، درخواست دریافت نوزاد شیرخوار دختر دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار