باحضور مسئولان؛

برگزاری یادواره شهدای روستای چرک در شهرستان نیمروز

دومین یادواره شهدای روستای چرک شهرستان نیمروزبا حضور امام جمعه، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، شماری از مسئولان این شهرستان برگزار شد.

برگزاری یادواره شهدای روستای چرک در شهرستان نیمروز به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عباس پالاش مدیرکل بنیاد شهید سیستان و بلوچستان در این آیین گفت: احیا، حفظ و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان ضامن مکتب نجات بخش اسلام، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و حفظ آثار آنان را از مهمترین اهداف تاسیس بنیاد شهید ذکر کرد.

وی  همچنین ادای دین به شهدا، زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان و از یاد نبردن فرهنگ عاشورا را از جمله اهداف برگزاری یادواره های شهدا ذکر کرد.

پالاش بیان کرد: ایرانیان نماد صبر، استقامت و شجاعت در دنیا هستند و عزت جمهوری اسلامی در سراسر دنیا مشهود است.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی برای ضربه زدن به امت اسلامی و محور مقاومت دیروز داعش را به وجود آوردند و امروز به دنبال تجزیه کردستان از عراق یکپارچه هستند.

وی ادامه داد: کشورهای اسلامی نباید نسبت به تجزیه کردستان سکوت کنند.

مدیرکل بنیاد شهید سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان ایران اسلامی جرات رویارویی مستقیم با نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارند و با ایجاد داعش و گروههای تکفیری در صدد ضربه زدن به ما هستند.

پالاش اظهار داشت: رزمندگان جمهوری اسلامی در دوران جنگ تحمیلی با دست خالی چنان درس عبرتی به استکبار جهانی دادند که جرات حمله به ایران اسلامی را ندارند.

انتهای پیام /ع

یادواره شهدای روستای چرک در شهرستان نیمروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار