پنتاگون: دلیلی برای تردید در اصالت فایل صوتی ابوبکر بغدادی وجود ندارد

وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد در حال بررسی فایل صوتی منتسب به سرکرده گروه تروریستی داعش است؛ اما دلیلی برای تردید در اصالت این فایل نمی‌بیند.

پنتاگون: دلیلی برای تردید در اصالت فایل صوتی ابوبکر بغدادی وجود نداردبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد در حال بررسی فایل صوتی منتسب به ابوبکر بغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش است؛ اما در حال حاضر دلیلی برای تردید در اصالت این فایل نمی‌بیند.

بر این اساس، بعد از ماه‌ها گمانه‌زنی در مورد مرگ بغدادی در حملات هوایی روسیه یا آمریکا، داعش عصر امروز فایل صوتی‌ای را منتشر کرد که وی در آن از اعضای این گروه می‌خواهد به نبرد ادامه دهند.

به نوشته پایگاه «آی-24»، وزارت دفاع آمریکا گفت واشنگتن در حال بررسی این فایل است، اما «دلیلی برای تردید در مورد اصالت» این فایل وجود ندارد.

در ماه‌های گذشته بارها منابع مختلف از مرگ یا مجروحیت جدی بغدادی خبر داده‌اند. با این حال هیچ سندی که این ادعا را تائید کند، به دست نیامده است.

انتهای پیام/

پنتاگون فایل صوتی منتسب به ابوبکر بغدادی را بررسی می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۱ ۲۸ آبان ۱۳۹۶
امریکاییها و اسراییلیها با همکاری عربستانیها نمیزارن ادمخوار البغدادی کشته بشه خودشون همه کاره داعشن بعدش ادعای مبارزه با داعشو تروریسمم دارند خدا لعنتشون کنه . اصلا معلوم نیست این پررویی را ازکجا اوردن اون ترامپ قبل از انتخابات خودش علنا اعلام کرد که امریکا داعشو به وجود اورد حالا با پر رویی تمام ایرانو متهم میکنه که از تروریسم حمایت میکنه هیچکسم نیست تو روش فیلم حرفاشو نشونش بده بگه ببین این حرفای تو هست حالا باچه رویی میگی ایران حامی تروریسمه .خدالعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۲ ۰۷ مهر ۱۳۹۶
پنتاگون خودشم به زودی میره همونجا که البغدادی رفت

بعدش از تو جهنم فایل صوتی میفرسته
آخرین اخبار