مادر شهید مقیمی‌زاده به دیدار فرزندش شتافت

مادر شهید حسین مقیمی‌زاده از فعالان دفتر پشتیبانی جنگ جهاد دانشگاهی در اهواز دار فانی را وداع گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مادر شهید حسین مقیمی زاده دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار فرزند شهیدش شتافت.

شهید حسین مقیمی‌زاده در سال ۱۳۴۱ در ماهشهر متولد شد و از کودکی به کارهای فنی علاقه داشت و یک دستگاه فرستنده لامپی ساخت که حساسیت رژیم سابق را برانگیخت و از سوی ژاندارمری شدیدا به وی اخطار داده شد.

در آغاز جنگ تحمیلی دانش آموز دبیرستان بود و احساس مسئولیت در برابر کشور سبب شد همزمان با تحصیل در دبیرستان در جهاد سازندگی آبادان مشغول به کار شود و تمامی جزییات فنی خود را در اختیار جنگ تحمیلی قرار دهد.

پس از اخذ دیپلم در جهاد سازندگی مشغول به خدمت مقدس سربازی شد. در سال ۶۲ در رشته مهندسی مواد وارد دانشگاه صنعتی اصفهان شد. در کنار دوستان خود در جهاددانشگاهی، انجمن اسلامی دانشجویان، بسیج دانشگاه فعالیت های خود را آغاز کرد.

وی دیدگاهش را درباره حضور دانشجویان در جنگ گفت: "دانشجویی که به مسائل جنگ اهمیت نمی دهد و یا فکر می کند که فعلا وقت درس خواندن است و بعد از اتمام درس می تواند کاری بکند اشتباه می کند، زیرا حال که به مساله اصلی اهمیت نمی دهد چگونه می تواند فردا به فکر مسائل اصلی مملکت باشد."

دیری نگذشت که با همکاری دوستان خود در دفتر پشتیبانی جنگ جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی اصفهان در اهواز مستقر شد. وی در شکست حصر آبادان، عملیات بدر، والفجر ۸ و کربلای ۵ نماد حضور داشته است.

شهید حسین مقیمی زاده در ظهر عاشورا سال ۱۳۶۸ دعوت حق را لبیک گفته و به شهادت رسید.

مراسم تشییع و خاکسپاری مرحومه هاجر پیوندی(مادر شهید مقیمی زاده) روز جمعه ۷ مهرماه در شهرستان ماهشهر برگزار می گردد.

انتهای پیام/گ

مادر شهید مقیمی زاده دار فانی را وداع گفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.