معاون وزیر ورزش خبر داد؛

اجرایی طرح «الو ورزش» در کشور

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از اجرایی شدن طرح «الو ورزش» خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فریبا محمدیان معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در حاشیه برگزاری دوره بین‌المللی ورزش و خانواده از اجرایی شدن طرح"الو ورزش" خبرداد و گفت: فاز نخست این طرح به مناسبت هفته تربیت‌بدنی رونمایی می‌شود.

وی افزود: یکی از برنامه‌های اموربانوان وزارت ورزش این است که با استفاده از سامانه‌های مختلف فعالیت‌های ورزشی را به مخاطبان معرفی کند که در فاز نخست آن طرح "الو ورزش" با محوریت مشاوره برگزار می‌شود.

محمدیان با بیان اینکه امروز فارغ‌التحصیلان زیادی در بخش تربیت‌بدنی داریم و باید با استفاده از ظرفیت این افراد مشاوره‌های ورزشی را افزایش داده و به دنبال معرفی بیشتر آن در جامعه باشیم، ادامه داد: در طرح "الو ورزش" تدوین اپلیکیشن‌ها، کاتولوگ‌ها و پوستر‌ها در برنامه است و ورزش با زبان تصویر و فیلم معرفی می‌شود.

وی به برگزاری دوره بین‌المللی ورزش و خانواده در شیراز اشاره کرد و اظهار داشت: ورزش و خانواده یکی از دغدغه‌های همه جوامع است و در این دوره نیز با حضور یکی از اعضای هیئت رئیسه تفیسا این موضوع در شیراز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و میزبانی خوبی نیز توسط اداره کل ورزش و جوانان فارس، هیئت ورزش‌های همگانی فارس، دانشگاه علوم پزشکی شیراز و سایر دستگاه‌های همراه صورت گرفت.

محمدیان بیان کرد: مدرسی که آموزش این دوره را برعهده داشت اعلام کرد، ایران نخستین برگزار کننده رسمی دوره بین‌المللی ورزش و خانواده است که مایه مباهات است و امیدواریم تا ایران ۱۴۰۰ بتوانیم برنامه‌های خانواده محور را در حوزه ورزش رقم بزنیم.

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: برگزاری این دوره‌های آموزشی جهشی برای برگزاری رویداد‌های خانواده محور است و امیدواریم بیش از پیش تقویت شود.
انتهای پیام/ر

رونمایی از طرح «الو ورزش» در هفته تربیت‌بدنی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۰۷ مهر ۱۳۹۶
بسیار عالی
آخرین اخبار