آیت الله امامی کاشانی در خطبه های نماز جمعه تهران:

آمریکا به دنبال طرح "خاورمیانه بزرگ" است/طراحان رفراندوم جدایی کردستان متصل به آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: استکبار به دنبال تشکیل خاورمیانه جدید و بلعیدن دنیا است.

آمریکا به دنبال طرح به گزارش  به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  آیت الله امامی کاشانی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه های نماز جمعه تهران با اشاره به اینکه  در مکتب عاشورا انسان های برجسته ای بودند ؛ اظهار داشت: جوان ها بداند که علی اکبر رهبر آنهاست کسی که صفات الهی در او جلو گر شده است.

آیت الله امامی کاشانی تصریح کرد :امروز به علی اکبر تعلق دارد مخصوصا جوانان ما وقتی رهبری مانند علی اکبر دارند حیف است که همراه او نباشند. بنابراین او را الگو قرار دهیم تا دامنمان همواره به تقوا و دوری از گناه پاکیزه باشد.


خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد :وحدت و اتحاد ارجع بر مصالح مختلف از جمله سیاسی و اقتصادی و.. است؛ اما در دل این وحدت نیست چرا که تنها از راه فطرت و توسل به خدا و با شهادت میسر می شود.

آیت الله امامی کاشانی با بیان اینکه باید برای شهادت ارزش قائل شد چرا که این موضوع مکتبی غنی است و انسانیت مگر با شهادت وجود ندارد:انسانیت به معنی عدالت،صفا،رعایت حقوق یکدیگر است و تنها با شهادت معنا پیدا می کند و در نهایت به حضرت حسین می رسد.


وی افزود:در ایران در دفاع مقدس ارزشی ایجاد شد که کشور را حفظ و دشمن را مایوس کرد،به شهادت امثال حججی ها افتخار شد ،پدران ،مادران ،همسران و فرزندان به شهدا بالیدند و این است که انسانیت را رشد می دهد و بزرگ می کند.


آیت الله امامی کاشانی با اشاره به شهدای دفاع مقدس ، تصریح کرد :شهدا از هر گروه چه سپاه و ارتش بودند به گدال قتل گاه می رسیدند؛ بنابراین ایثار و شهادت افتخار است.


خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد :مردکی که در امریکا یاوه ای گفت و در برابر دنیا ایستاد و حرف ها بی اساس و مزخرفی را بر علیه ایران زد،او برابر صف شهادت ایستاد و از خودگذشتگی و ایثار مانند هم پیماناش اسرائیل و عربستان عصبانی است آنها دنبال خاورمیانه هستند و می خواهند از نیل تا فرات را بگیرند.

آیت الله امامی کاشانی بیان کرد:درباره برجام معظم له فرمودند که اگر بگویند آن را پاره می کنیم و ما آن اتش می زنیم . دولت هم اکنون برابر آمریکا ایستاده است ؛ چرا که ریشه اش همین شهادت و فداکاری است و اگر این فرهنگ شهادت نباشد نمی توان اینطور ایستادگی کرد.


خطیب موقت نماز جمعه تهران در توصیه ایی به خواهران و برادران کرد، گفت:اینها که رفراندوم را مطرح کردند وصل به امریکا و اسرائیل هستند؛ اگر رای بدهید باید فردای تاریخ را پاسخ دهید و جوابگوی فرزندان خود و تجزیه عراق باشید. استکبار به دنبال تشکیل خاورمیانه جدید است و به دنبال این است که دنیا را ببلعد. این اهداف استکبار نشان می دهد که آن ها چقدر پست هستند.


وی افزود:براداران و خواهران کرد؛ فریب اراذل و اوباش را نخورید و با امریکا و اسرائیل همدست نشوید.

 

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۰۷ مهر ۱۳۹۶
مرگ بر ال سعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۰۷ مهر ۱۳۹۶
شیطان بزرگ امریکای جنایتکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۰۷ مهر ۱۳۹۶
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۰۷ مهر ۱۳۹۶
امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند
آخرین اخبار