رفع مشکل خوابگاه ها با کمک بخش خصوصی

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت:با کمک بخش خصوصی و با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت مشکل کمبود خوابگاه ها رفع می شود.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  مشاور وزیر علوم، تحقیفات و فناوری و رئیس صندوق رفاه رفع مشکل خوابگاه ها با کمک بخش خصوصی دانشجویان وزارت علوم در یاسوج گفت: در برنامه ی ششم توسعه اقدامات خوبی صورت گرفته که با کمک بخش خصوصی و با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت مشکل کمبود خوابگاه ها رفع می شود.

ذوالفقار یزدان مهر از افزایش پوشش 25تا 500درصدی همه تسهیلات به جز وام شهریه خبر داد و افزود: هم اکنون 200خوابگاه در کشور نیاز داریم که در حال رفع این مشکل هستیم.

یزدان مهر گفت: در بحث دانشگاه ها در تابستان سالجاری 503 خوابگاه تعمیر، تجهیز و زیباسازی شدند.

وی از پرداخت بیش از 84میلیارد تومان تسهیلات به دانشجویان مقطع دکتری به مبلغ هرکدام 700هزار تومان خبر داد و افزود: همچنین 27میلیارد تومان از ابتدای سال تاکنون در زمینه ی تسهیلات ضروری به این دانشجویان پرداخت شده است.
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با اشاره به مشکلات دانشگاه یاسوج در زمینه ظرفیت اضافه پذیرش دانشجو افزود: باکمک صندوق رفاه دانشجویان مکانی مناسب برای اسکان دانشجویان رهن شده است.

یزدان مهر اضافه کرد: مشکل خوابگاه ۱۵۰ دانشجوی دانشگاه یاسوج با پرداخت کمک رهن حل شد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با اشاره به اینکه دانشگاه یاسوج در دو سال گذشته یک هزار ظرفیت به ظرفیت های خوابگاهی خود اضافه کرده است افزود: ارتقاء سطح چهار بلوک خوابگاهی در دانشگاه یاسوج از سطح سه وچهار به سطح یک و دو از دیگر اقدامات خوب در این دانشگاه است.

انتهای پیام/غ

 افزایش سطح خوابگاه های دانشگاه یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.