سرمربی اوسترشوند:

سامان می‌تواند در تمام لیگ‌های اروپایی بازی کند

سرمربی تیم اوسترشوند ضمن تمجید از قدوس گفت: ستاره ایرانی تیمش برای انتخاب یکی از تیم‌های ملی ایران یا سوئد با او مشورت نکرده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،گراهام پاتر سرمربی اوسترشوند گفت سامان قدوس بازیکن ایرانی این تیم درباره انتخاب یکی از تیم های ملی سوئد یا ایران با او مشورت نکرده است.
قدوس که ماه گذشته از سوی کارلوس کی روش برای دو بازی مقابل کره جنوبی و سوریه به تیم ملی کشورمان دعوت شد ،حالا از سوی یان اندرسون، سرمربی تیم ملی فوتبال سوئد برای دو بازی برابر لوکزامبورگ و هلند به تیم ملی این کشور فراخوانده شده است.
وی تا پایان امروز (جمعه) فرصت دارد تا تصمیم نهایی‌اش را بگیرد و یکی از دو تیم ملی ایران یا سوئد را انتخاب کند.
سرمربی اوسترشوند شب گذشته پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل هرتا برلین در لیگ اروپا،درباره وضعیت قدوس توضیحاتی داد.
پاتر به شدت تحت تأثیر بازی قدوس قرار گرفته بود، هرچند که این مهاجم چند فرصت گلزنی از دست داد.


وی گفت: کیفیت فردی قدوس بسیار بالا است، او یک تهدید دائمی است،بازیکن خیلی قدرتمندی است. او می تواند در هر سطح، در تمام لیگ های اروپایی بازی کند. این پسر عالی بود، امشب، شب بزرگ برای او بود.


وی در پاسخ به این سئوال آیا سامان قدوس برای تصمیم گیری در مورد تصمیم بزرگش(انتخاب تیم ملی) با شما مشورت کرده است یا خیر،گفت:
 نه، او با من مشورت نکرده و این تصمیم شخصی خودش است. باید با خانواده و نزدیکانش مشورت کند. اما اگر او بخواهد در این باره صحبت کند، من آماده هستم، اما قرار است او خودش تصمیم بگیرد.


انتهای پیام/


تمجید سرمربی اوسترشوند از قدوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار