لحظه فرار یک قاتل از زندان فوق امنیتی هرزگوین + فیلم

قاتل در حالی که با اسلحه کلت زندانبانان را تهدید می کرد موفق شد از زندان فرار کند.

لحظه فرار یک قاتل از زندان فوق امنیتی هرزگوین + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئوهای ضبط شده  توسط دوربین های مدار بسته یک زندان فوق امنیتی در  شهر سارایووی هرزگوین که به تازگی منتشر شده است  نحوه فرار یک قاتل  از این زندان را  به تصویر می کشد. این ویدئو در ابتدا " آمل سجفوویک " را در حال صحبت با چند زندانبان و مامور زندان نشان می دهد.

در ادامه در حالی که او توسط یکی از ماموران زندان به سلولش منتقل می شد با بیرون آوردن اسلحه کلت از زیر لباسش و  تهدید مامور موفق به باز کردن درب امنیتی زندان  و فرار از زندان شد.

در حالی که  هنوز مشخص نیست  این قاتل اسلحه کلت را چگونه تهیه کرده است اکنون 4 زندانبان و 7 مامور دیگر این زندان تحت بازجویی هستند. چند تن از آنها مشکوک به کمک به این قاتل در فرار از زندان هستند.  رابطه گرم و دوستانه  " سجفوویک " با چند مامور و زندانبان این زندان  در این ویدئو  در حالی که آنها  با هم مشغول صحبت و خندیدن هستند  ظن سرویس امنیتی زندان را در خصوص همکاری آنها با یکدیگر برانگیخته است.

 گفتنی است؛ " سجفوویک " در سال 2015 پس از سرقت 135 هزار یورو از بانکی در سارایوو در حین فرار با یک دوچرخه سوار تصادف و موجب مرگ او شده بود.  او پس از دستگیری به جرم قتل و سرقت به زندان محکوم شده بود.

انتهای پیام/

 قاتل با تهدید زندانبان از زندان فرار کرد

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار