اشرف غنی در واکنش به حمله تروریستی امروز کابل:

اقدامات تروریستی تاثیر منفی بر وحدت مردم افغانستان نخواهد داشت

اشرف غنی در واکنش به حمله تروریستی امروز کابل گفت: انجام اعمال ضد دینی و بشری هیچ تأثیر منفی بر وحدت مردم مسلمان افغانستان نمی‌گذارد.

اقدامات تروریستی تاثیر منفی بر وحدت مردم افغانستان نخواهد داشتبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «محمد اشرف غنی»، رئیس جمهور افغانستان حمله تروریستی امروز کابل در یکی از حسینیه‌های شهر کابل واقع در سرک هفتم قلعه فتح الله را محکوم کرد.

ارگ ریاست جمهوری افغانستان با انتشار بیانیه ای گفت: تروریست‌ها که هیچ راه دیگری برای رسیدن به اهدافشان ندارند، مردم عام، اماکن مقدس و تکایا را مورد هدف قرار می دهند که این ماهیت ضد دینی و ضد بشری‌شان را ثابت می‌سازد.

اشرف غنی در این بیانیه افزوده است: وحدت مذاهب و همبستگی مردم افغانستان در جهان به مثابۀ یک الگو و نمونه تلقی می گردد و تروریست‌ها باید بدانند که انجام اعمال ضد دینی و بشری آنها هیچ تأثیر منفی بر همنظری و وحدت مردم مسلمان افغانستان نمی‌گذارد، بلکه هر روز اتفاق و اتحاد ملت ما تقویت می‌یابد.

در بیانیه ارگ ریاست جمهوری افغانستان آمده است: ملت یکپارچۀ افغانستان با صدای واحد بار دیگر انزجار خویش را در راستای نابودی تروریستان و تحکیم وحدت ملی ابراز داشته و خاطر نشان می‌سازد که هیچ گروه و کشوری نم‌یتواند با این چنین اعمالی به اهداف نامشروع و شوم خود دست یابد.

رئیس جمهور افغانستان گفته است:  مردم مسلمان ما در هماهنگی و همکاری با نیروهای امنیتی مراسم عاشورا را با شکوه تر از سال های قبل تجلیل خواهند کرد و تسلیم یک اقلیت کوچک که دین را به گروگان گرفته‌اند، نخواهند نشد.

قابل ذکر است که حمله تروریستی ظهر امروز به یکی از حسینیه‌های شهر کابل ده ها کشته و زخمی بر جا گذاشت.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: اشرف غنی ، کابل ، انفجار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار