شهدای گرانقدر و همیشه جاوید افتخار ملت ایران هستند

مراسم گرامیداشت 10شهید روستای ابدال اباد تربت جام با حضور جمع کثیری از آحاد مردم و خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازمشهد؛ همزمان با ایام سوگواری امام حسین (ع) و هفته دفاع مقدس ، مراسم گرامیداشت 10شهید روستای ابدال اباد تربت جام با حضور جمع کثیری از آحاد مردم و خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد.

امام جمعه موقت تایباد در نخستین یادواره شهدای روستای ابدال آباد تربت جام گفت: شهدای گرانقدر و همیشه جاوید افتخار ملت ایران هستند و یاد و خاطره این عزیزان هرگز از خاطره ملت ایران پاک نخواهد شد.


حجت الاسلام مرتضی محدثی با اشاره به ناامنی های منطقه، امنیت کنونی کشور را به برکت خون شهدا دانست و خاطرنشان کرد: شهدا بهترین مسیر را برای رسیدن به لقاالله طی کردند , عزت و استقلال کشور را مدیون خون شهدا و ایثارگری ایثارگران هستیم.


خطیب جمعه موقت تایبادبا بیان اینکه ارزش شهادت بالاترین ارزشهاست و زمان همه چیز را به جز خون شهید کهنه می کند، خاطر نشان کرد: در طول ۸سال دفاع مقدس دشمن تمام تلاش خود را از بمب های شیمیایی گرفته تا تسلیحات مدرن آمریکایی وصهیونیستی به کار برد تا انقلاب اسلامی را به یک انقلاب شکست خورده و ضعیف تبدیل کند اما برخلاف میل باطنی آن ها خداوند متعال با امدادهای غیبی از انقلاب اسلامی که برگرفته از حرکت هیهات منا الذله حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) حمایت کرد و آرزوی دشمنان اسلام را با شکستشان به یاس وناامیدی تبدیل کرد.


این یادواره که به همت بنیادشهید و امورایثارگران و ناحیه مقاومت بسیج ، برگزار شد، رستمی فرماندار ، حجه الاسلام زاهدی ریس اداره تبلیغات اسلامی، مهدوی ریس بنیادشهید و امور ایثارگران، سرهنگ جوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، دادودیان بخشدار مرکزی ، آحاد مردم و خانواده های شهدا و ایثارگران برگزار شد.


انتهای پیام/س,ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار