سرهنگ رازقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد؛

وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران در روز تاسوعا

رئیس مرکز کنترل و ترافیک پلیس راهور پایتخت، وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران در روز تاسوعا (همزمان با تردد دسته‌های عزاداری) را اعلام کرد.

سرهنگ رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با وضعیت ترافیکی تهران در روز تاسوعا اظهار داشت: در حال حاضر در خیابان شریعتی مسیر شمال به جنوب از بالاتر از پل صدر تا میدان قدس، ترافیک متراکم است و به رانندگانی که قصد عبور از این مسیر را دارند توصیه می شود از مسیر جایگزین استفاده کنند.

وی افزود: ترافیک در خیابان مصطفی خمینی از مسیر شمال به جنوب و از تقاطع سرچشمه به سمت جنوب متراکم است و ماموران پلیس ناچار شدند در این مسیر محدودیت تردد ایجاد کنند و در مسیر شرق به غرب خیابان امیرکبیر بعد از تقاطع ری تا خیابان سرچشمه ترافیک متراکم است.

سرهنگ رازقی گفت: همچنین ترافیک در خیابان جمهوری اسلامی در مسیر غرب به شرق محدوده میدان بهارستان متراکم است.

وی افزود: ترافیک در خیابان خیام در محدوده میدان محمدیه تا خیابان 15 خرداد به علت تردد دسته‌های عزاداری متراکم است و همچنین خیابان مولوی از قبل از تقاطع تختی تا تقاطع وحدت اسلامی همین وضعیت را دارد.

سرهنگ رازقی گفت: با توجه به خلوت بودن مسیرهای بزرگراهی، به رانندگان توصیه می‌شود تا سرعت مجاز و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

انتهای پیام/

اعلام وضعیت ترافیکی معابر پایتخت در روز تاسوعا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار