درخصوص تبعید قاتل بنیتا به ایذه؛

ارسال نامه مدیرکل دادگستری خوزستان به دادستان کل کشور

فرماندار ایذه از ارسال نامه مدیرکل دادگستری خوزستان به دادستان کل کشور درخصوص تبعید قاتل بنیتا به این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن بیرانوند، فرماندار ایذه با اشاره به اعتراضات شدید مردمی به تبعیدگاه بودن این شهرستان بیان داشت: مدیرکل دادگستری خوزستان نامه ای به دادستانی کشور نوشته و این اعتراضات را به آن ها منتقل کرده است.

وی تصریح کرد: قبلا ظاهرا ایذه براساس تصویب هیئت دولت و لیست قوه قضائیه جزء شهرهای تبعیدی بوده، ولی چند روز قبل دادستان ایذه طی مصاحبه ای اعلام کرده که دیگر چیزی به اسم شهر تبعیدی نداریم و قضات سراسر کشور می توانند مجرمان را به هرجایی تبعید کنند.

بیرانوند اظهار داشت: بعد از صدور حکم متهم پرونده قتل بنیتا و تبعید وی به ایذه یکی از خواسته های اساسی مردم این بود که دیگر هیچ تبعیدی را به ایذه نفرستند. این حکم موجی از اعتراضات شدید مردمی را در گروه های فضای مجازی، فضای اجتماعی و حتی در سطح شهر داشت.

فرماندار ایذه در ادامه گفت: مردم اعتراضات خود را در به صورت نامه، طومار، تشکیل کمپین و در نهایت تجمع مقابل فرمانداری اعلام کردند.

این مقام مسئول بیان کرد: در حوزه صلاحیت خود به عنوان فرماندار و همچنین سایر اعضای شورای تأمین و نماینده شهر اقدامات و پیگیری های زیادی انجام دادیم که از آن جمله می توان به نامه نگاری های مختلف اشاره کرد.

محسن بیرانوند اذعان داشت: مدیرکل دادگستری استان خوزستان نیز طی نامه ای به دادستانی کل کشور این موضوع را تشریح کرد که فضای اجتماعی شهر دیگر نمی پذیرد تا یک تبعیدی به شهرستان ایذه بیاید.

انتهای پیام/گ

اعتراض مردم نسبت به تبعید قاتل بنیتا به ایذه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.