فرماندار گوام: وزارت دفاع آمریکا پروژه‌های ساخت و ساز خود در این جزیره را متوقف کند

فرماندار گوام از پنتاگون خواست تا زمانیکه کمبود کارگر خارجی برطرف نشود پروژه‌های ساخت و ساز نظامی را در این جزیره متوقف کند.

فرماندار گوام: وزارت دفاع آمریکا پروژه‌های ساخت و ساز خود در این جزیره را متوقف کندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، فرماندار گوام از وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) درخواست کرده است تا زمانیکه کمبود کارگر خارجی برطرف نشود پروژه‌های ساخت و ساز نظامی را در این جزیره متوقف کند.

بر این اساس، مقامات مهاجرت فدرال بیشتر درخواست‌ها از سوی بخش‌های تجاری گوام برای استفاده موقت از کارگران خارجی را رد کرده‌اند. چند سال پیش، این جزیره که مستعمره آمریکا محسوب می‌شود بیش از هزار نیروی کار خارجی در اختیار داشت. در حال حاضر این عدد به زیر 100 نفر کاهش یافت و بخش‌های تجاری گوام شکایتی علیه عدم صدور روادید از سوی مقامات فدرال تنظیم کرده‌اند.

کالوو درباره این موضوع گفته است خودداری در صدور روادید به اقتصاد این جزیره ضربه می‌زند و در نتیجه این مسئله خطری برای امنیت گوام و آمریکا محسوب می‌شود. وی از وزارت دفاع آمریکا درخواست کرده است تا در دستورالعمل‌های تقویت نظامی خود بازنگری کنند.

انتهای پیام/

درخواست فرماندار گوام از پنتاگون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار