پلیس راه مازندران اعلام کرد:

جاده چالوس عصر عاشورا یکطرفه می شود

جاده چالوس عصر امروز یکشنبه ۹ مهرماه یکطرفه می‌شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور افزايش ايمنی ، ايجاد کشش و تسهيل در امر عبور و مرور وسايل نقليه جاده چالوس عصر امروز یکشنبه ۹مهرماه یکطرفه می شود.

وی افزود:در محور کرج به چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت  ممنوع است .

وی با بیان اینکه  تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ امروز یکشنبه ۹ مهرماه تا ساعت ۲ بامداد روز دوشنبه ۱۰ مهرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع شد، اظهار داشت: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۷ امروز یک شنبه تا ساعت ۲ بامداد روز دوشنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد شد.

سرهنگ قدمی گفت:  تردد همه تریلر‌ها در  محور هراز ممنوع است و تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روز یک شنبه مورخ ۹ مهرماه از این محور ممنوع شد.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۳ بعد ازظهرتا ساعت ۲۴ روز یک شنبه ۹ مهر ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع شد و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ بعد ازظهر تا ساعت ۲۴ همان روز از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد شد.

وی گفت: تردد همه تریلر‌ها به استثنای تریلر‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز یک شنبه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع شد.

انتهای پیام/آ

جاده چالوس یکطرفه می‌شود

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.