دبير كميسيون آموزش و تحقيقات مطرح كرد؛

وظيفه كميته اقتصاد دانش بنيان، حل موانع و مشكلات است

دبير كميسيون اقتصادی مجلس گفت: هدف از تشكيل كميته اقتصاد دانش بنيان توجه به مسايل و مشكلات اين حوزه بوده است.

وظيفه كميته اقتصاد دانش بنيان، حل موانع و مشكلات استحسن حسینی شاهرودی عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات و نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با همكاری‌هایی که این كمیسیون و معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور داشته اند گفت: هر چند ماه یكبار معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور به كمیسیون می‌آید و در خصوص كارهای معاونت گزارش می‌دهد.

دبیر كمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان كرد: این كمیته با دستگاه های مربوطه مثل معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور، وزارت ارتباطات، وزارت علوم، پارک های علم و فناوری و شركت های دانش بنیان در ارتباط است و حركت آن‌ها را رصد میكند تا اگر مشكل و چالشی بر سر راهشان باشد پیگیری كند و به كمیسیون انتقال دهد.

 حسینی شاهرودی با اشاره به اینكه كمیته به تازگی تشكیل شده و هنوز خروجی به كمیسیون نداشته است اظهار كرد: به جهت اینكه اقتصاد دانش بنیان زیر مجموعه اقتصاد مقاومتی بوده، بسیار مهم استپس باید به آن توجه بسیار شود.كمیته در قالب رفع مشكلات با دستگاه های مختلف تعامل برقرار و اگر لازم باشد قوانینی را وضع می‌‌كند .

وی تصریح كرد: اقتصاد دانش بنیان بسیار مهم است و می‌تواند نقش آفرین باشد وظیفه كمیته اقتصاد دانش بنیان پیگیری موانع و مشكلات آن است.


انتهای پیام/

 

هدف از تشکیل كميته اقتصاد دانش بنيان 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار