درخواست جریان عمل اسلامی بحرین به توجه به ارزش‌های عاشورایی

جریان عمل اسلامی بحرین خواستار توجه به ارزش‌های عاشورایی در انقلاب این کشور شد.

درخواست جریان عمل اسلامی بحرین به توجه به ارزش‌های عاشوراییبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی منامه پست، جریان عمل اسلامی بحرین خواستار توجه به ارزش‌های عاشورایی در انقلاب این کشور شد.

بر این اساس، جریان عمل اسلامی بحرین خواستار توجه به ارزش‌ها و مواضع انقلاب حسینی در انقلاب بحرین شد و از نیروهای انقلابی بحرین خواست در مخالفت مطلق با دو رژیم آل خلیفه و آل سعود ارزش‌های انقلاب حسینی را چراغ راه خود قرار دهند.

جریان عمل اسلامی بحرین در بیانیه‌ای که به مناسبت روز عاشورا منتشر کرد، آورده است: مردم بحرین انقلاب خود را بر اساس ارزش‌های عاشورایی شروع کردند و آنگونه که امام حسین (ع) در مقابل سرکشی امویان قیام کرد، در مقابل سرکشی آل خلیفه و آل سعود قیام کردند. در بحرین آزادی خواهان به بند کشیده می‌شوند و سالخوردگان و جوانان و زنان و کودکان کشته می‌شوند و تحت تعقیب قرار می‌گیرند و زندانی و شکنجه می‌شوند و اموال عمومی به غارت می‌رود.

جریان عمل اسلامی در بیانیه خود بر حفظ یکپارچگی و وحدت مردم بحرین تأکید کرد و از نیروهای انقلابی خواست برنامه کاری واحدی را دنبال کنند. این جریان همچنین بر تلاش‌های خود در خصوص توجه به اوضاع افراد بازداشت شده و تحت تعقیب و خانواده های آنان تأکید کرد و روابط رو به گسترش رژیم آل خلیفه و رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

این جریان در ادامه بیانیه خود به تمجید از مواضع قهرمانانه جوانان بحرینی در مقابله با سرکشی‌های آل خلیفه و آل سعود و به ویژه حملات آنان به آیین‌های عزاداری حسینی پرداخت و از این جوانان خواست ارزش‌های عاشورایی را الهام بخش خود قرار دهند و با تمام دستور العمل‌هایی که نیروهای انقلابی در بیانیه‌های واحد ارائه می‌دهند همکاری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار