نظارت بهداشتی 13 اکیپ بازرسی در تاسوعا و عاشورای حسینی

مدیر سلامت محیط و کار استان گفت:13 اکیپ بازرسی در تاسوعا و عاشورای حسینی بر فعالیت تکایا و مساجد نظارت کردند.

نظارت بهداشتی 13 اکیپ بازرسی در تاسوعا و عاشورای حسینیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نوروزی، مدیر سلامت محیط و کار استان گفت: بازدید و نظارت ارشادی بر استفاده از ظروف یکبار مصرف در تکایا ،حسینیه‌ها، مساجد و ایستگاهی صلواتی شهر همدان در تمام ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین توسط نیروهای بهداشت محیط استان انجا شد.

وی افزود:  210 کارشناس بهداشت محیط در ساعات اداری و 13 اکیپ بازرسی در خارج از ساعت اداری بر تکایا و موکب ها نظارت بهداشتی داشتند.

 مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی همدان همچنین از کشف، جمع آوری و معدوم سازی ۶ تن مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته منجمد شامل همبرگر، پنیر پیتزا، سبزیجات منجمد، جگر مرغ، کباب لقمه و سایر مواد غذایی در حین بازرسی تیم بازرسی شبانه بهداشت محیط از یکی از سردخانه‌های همدان در دو روز گذشته خبر داد.

 وی همچنین گفت: همزمان با روزجهانی بهداشت محیط توسط بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای شهرستان ملایر یک انبار وسردخانه نگهداری ضایعات گوشت و مرغ با هماهنگی سازمان دامپزشکی پلمپ و پرونده برای رسیدگی توسط دامپزشکی به مراجع قضایی برای اتخاذ تصمیم ارسال شد.

 مهندس نوروزی در پایان تصریح کرد: ضمن اینکه برای اربعین امسال برنامه ویژه‌ای برای نظارت بر بهداشت محیط موکب‌ها در دستور کار داریم اما همکاران من در طول شبانه روز و در تمام ایام سال بر اماکن پخت و توزیع مواد غذایی نظارت دارند و اگر جایی سلامتی مردم را به مخاطره بیندازد برخورد قانونی خواهیم کرد.

انتهای پیام/ ش

نظارت بهداشتی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.