قیمت واقعی «وینفرد شفر» سرمربی استقلال چقدر است؟

سرمربی آلمانی استقلال تهران برای هر ماه حضور در تیم ملی فوتبال ویتنام رقمی بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان درخواست کرده که این مبلغ تناقض زیادی با رقم توافق با استقلال دارد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان یک سایت ویتنامی از مذاکرات نهایی این سر مربی آلمانی با فدراسیون فوتبال ویتنام خبر داد و نوشت: 2 گزینه برای تیم ملی فوتبال ویتنام مد نظر فدراسیون فوتبال است که یکی از آنها وینفرد شفر سرمربی با سابقه آلمانی است.

این در حالی است که سایت ویتنامی معتقد است این مبلغ با احتساب مالیات می تواند تا 40 هزار دلار افزایش داشته باشد و این برای ویتنام غیر قابل پذیرش است به هر صورت فدراسیون فوتبال ویتنام هنوز با این مبلغ موافقت نکرده است.

قیمت وینفرد شفر سرمربی استقلال مشخص شد

توافق استقلال و شفر این روز ها به نظر قطعی شده است و گفته می شود این مربی ارزان ترین گززینه خارجی استقلال محسوب می شود.

با نگاهی به قیمت این مربی در ویتنام بعید می دانیم او یک تیم ملی را رها کند و در یک تیم باشگاهی با رقم کمتری کار خود را آغاز کند.

پس به این نتیجه می رسیم که اگر مدیران استقلال وی را مجاب کرده باشند که با مبلغ ماهیانه 170 هزار دلار به استقلال بیاید یعنی یک حرکت اقتصادی بسیار مفید در دوران پسا بحران!

انتهای پیام/

مبلغ پیشنهادی سرمربی جدید استقلال چقدر است؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
علی
۱۴:۳۰ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
خوب ماهی چهل هزار دلار میشه کمتر از ماهی صدو شصت میلیون تومان در سال دو میلیارد تومان که آنقدرها زیاد نیست
این اگر از اون آلمانی هایی باشه که تیم رو خوب تمرین میده سطح فوتبال استقلال و کشور رشد می‌کنه
قبلا صحبت از یک مربی ترک شده بود سالی یک و نیم میلیون دلار معمولا سطح بالایی ندارند
باور کن فوتبال ورزش ساده ای است و امام تکنیک ها و تاکتیک های اوتن رو مربیان داخلی میدونند ولی سطح کار و موفقیت با یک مربی بین المللی آلمانی بالا می‌ره
کلا مربی های آلمانی قوی هستند یک استثنا یک مربی چند سال پیش پرسپولیس بود که سطح فوتبال ایران رو پائین آورد و تیم رو بد جوری دفاعی کرد و موقعیت حمله تیم خیلی ساده و از جناحین میخواست نفوذ بکند
آخرین اخبار