مالک باشگاه نفت طلائیه:

کریمی با ما به عنوان مربی قرارداد دارد نه سرمربی/ بخش خصوصی هستیم و با کسی شوخی نداریم

جهانیان گفت: کریمی را به عنوان مربی تیم نفت معرفی کرده ایم، اما او همکاری نمی کند و معتقد است بهتر از او وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان حمید رضا جهانیان مالک باشگاه فوتبال نفت طلائیه در گفت و گو با رادیو درباره وضعیت سرمربی این تیم گفت: قرارداد حمید درخشان به 4 ماه گذشته برمی گردد. او سرمربی رسمی تیم بود اما بعد از واگذاری به نفت بازنگشت و ما هم کریمی را به عنوان سرمربی معرفی کردیم. اما بعد از آن کریمی با ما همکاری نکرد. ما نیز نتوانستیم در سایت ای اف سی برای اخذ مجوز حرفه ای گری نام کریمی را وارد کنیم. بنابراین مجبور شدیم فرد دیگری را به عنوان سرمربی معرفی کنیم. به همین دلیل مجددا از درخشان دعوت کردیم و بندهای جدیدی به قرارداد او اضافه و آن را اصلاح کردیم.

او افزود: ما کریمی را به عنوان مربی تیم نفت معرفی کرده ایم اما او همکاری نمی کند. این در حالی است که ما هنوز عذر کریمی را نخواسته ایم. او دستورات باشگاه را اجرا نمی کند و تک روی می کند. کریمی معتقد است بهتر از او وجود ندارد البته در بسیاری از موارد درست می گوید اما این روش در فوتبال ما جواب نمی دهد و همه باید تحت نظر باشگاه باشند. این باشگاه است که تصمیم کسی گیرد چه کسی کجا باشد.

جهانیان ادامه داد: کریمی اعتراض خود را با نافرمانی نشان می دهد و این گونه می خواهد خواسته های خود را به کرسی بنشاند. اما فراموش کرده است که ما بخش خصوصی هستیم و با کسی شوخی نداریم. ما هزینه می کنیم و انتظار داریم هزینه ها نتیجه بخش باشد. کریمی اخلاق عجیب و غریبی دارد و نمی توان روی اخلاقش برنامه ریزی کرد. روز اول ما یکدیگر را در آغوش کشیدیم. او قول داد نفت را از بحران خارج می کند و من از او خواستم خواسته اش را بگوید.کریمی نیز گفت من فقط می خواهم کسی در کارم دخالت نکند. من هم به او این اطمینان را دادم که حمایتش می کنم.

مالک باشگاه نفت تصریح کرد: ما حتی روی مبلغ قرارداد کریمی چانه نزدیم و من از او خواستم خودش مبلغ را مشخص کند و سرانجام روی مبلغ 1 میلیارد به توافق رسیدیم. ده درصد مبلغ نیز به او پرداخت شد. این روند ادمه داشت تا به بازی پیکان رسیدیم. کریمی کاملا برای شکست بهم ریخته بود. اما من به رختکن رفتم و از او و بازیکنان تقدیر کردم.

جهانیان درباره تهدید بازیکنان به کسر قراردادهایشان گفت: این تهدید نیست. در جلسه ای که داشتیم قرار بر این شد بازیکنانی که از فرامین باشگاه اطاعت نمی کنند از 5 تا 50 درصد جریمه شوند. قبل از این قرار بود عاشورا و تاسوعا تمرینی برگزار نشود اما سرخود در روز تاسوعا جلسه تمرینی برگزار و حرمت شکنی شد. این نافرمانی ادامه داشت و ما مجبور شدیم برای جلوگیری از ادامه نافرمانی این تصمیم را بگیریم.

جهانیان درباره روند برطرف کردن مشکلات نفت برای حضور در آسیا ادامه داد: ای اف سی 15 آیتم را به ما اعلام کرده است. این آیتم ها یک به یک در حال برطرف شدن است. دیون دولت بزرگ ترین مشکل ما بود که حل شد.

او خاطر نشان کرد: ما اجازه بی حرمتی به پیشکسوتان را به خودمان نمی دهیم، اما گاهی افراد با تصمیم غیرعقلانی خود باعث می شوند چنینی مشکلاتی به وجود آید.

 انتهای پیام/

 اظهارات جهانیان درباره علی کریمی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار