رسایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اصلاح طلبان با یارگیری از اصول‌گرایان می‌خواهند جریان اصیل اصولگرایی را در ابهام نگه دارند

نماینده ادوار مجلس گفت:اصلاح طلبان می‌خواهند با یارگیری از بخش به ظاهر اصول‌گرا، بخش اصیل اصولگرایی را در ابهام نگه دارند.

سخنان جریان اصلاحات مبنی بر تک صدایی، سیاست‌ورزی استحمید رسایی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به سخنان اخیر برخی از اصلاح طلبان مبنی بر ائتلاف نکردن با جریان موسوم به اصولگرایان معتدل در انتخابات بعدی گفت: آن چه را که آنها اصولگرایان معتدل می‌خوانند، از جهت فکری و عملی خیلی به آنها نزدیک هستند. به نظرم طرح این مسائل بیشتر یک شعار است تا جریان اصیل اصولگرایی را از جراحی درونی خود که لازم و ضروری است باز دارند و آنها را همچنان در بحران هویت نگه دارند.

رسایی گفت: اصلاح طلبان می‌خواهند با یارگیری از بخش به ظاهر اصول‌گرا که خیلی هم با هم نزدیک هستند، بخش اصیل اصولگرایی را در ابهام نگه دارند تا نتوانند به جراحی داخلی خود بپردازند و اصولگرایان دو زیستی را که در بزنگاه ها باعث گیجی جامعه می شوند را از خود جدا کنند.

وی تصریح کرد: این فاصله گذاری سران اصلاحات با آن جریانی که تا الان با آن ائتلاف کرده بودند بیشتر برای کلاه‌ گذاشتن بر سر جریان اصول گرایی اصیل است.

رسایی خاطرنشان کرد: برخی ها معتقدند لاریجانی و ناطق نوری که سمبل اصولگرایان معتدل هستند، تا زمانی برای اصلاح طلبان کارکرد دارند که درون جبهه اصولگرایی تعریف شوند.

وی ادامه داد: طبیعی است که ائتلاف های مکرر این افراد با یکدیگر، این کارکرد را از بین می برد. پس باید چنین ادعاهایی مطرح شود تا آن بهره برداری صورت بگیرد.


انتهای پیام/

 

هدف اصلاح طلبان از ائتلاف با اصولگرایان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار