زخمی شدن مامور منابع طبیعی عباس آباد در درگیری با قاچاقچیان چوب

قاچاقچیان چوب مامور منابع طبیعی عباس آباد را با سلاح سرد زخمی کردند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جواد جلالی سرپرست اداره منابع طبیعی شهرستان عباس آباد از مضروب شدن مامور منابع طبیعی این شهرستان در درگیری قاچاقچی چوب خبر داد و گفت:مامور منابع طبیعی به درمانگاه منتقل شد و حالش رضایت بخش است.

وی با بیان اینکه ضارب تاکنون متواری است، افزود: دو شب گذشته نیز قاچاقچیان چوب با شلیک اسلحه شکاری با ماموران عباس آباد درگیر شده بودند.

سرپرست اداره منابع طبیعی شهرستان عباس آباد گفت:  ۳۰ اصله چوب قاچاق توسکا که در دو دستگاه نیسان جاسازی شده بود در گشت ماموران منابع طبیعی توقیف شد.

جلالی افزود: یکی از متخلفان دستگیر و دیگری با درگیری، ضرب و شتم و استفاده از سلاح سرد، مامور منابع طبیعی را مضروب و متواری شد که با دستور قاضی، ضارب تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.

وی گفت:خودور‌های توقیف شده به پارکینگ منتقل شد.

جلالی افزود:با ایجاد گشت‌های مستمر شبانه روزی طی چند روز اخیر در حوزه منابع طبیعی عباس آباد اجازه خروج هیچ  چوب قاچاق را از منطقه ندادیم.

وی گفت:با ترویح و فرهنگ سازی و درک اثرات زیست محیطی جنگل و ایجاد اشتغال مولد در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال برای جوانان شاهد توقف قاچاق چوب در پهنه منابع طبیعی و جنگل‌های ارزشمند شمال کشور باشیم.

انتهای پیام/آ

 ضاربان منابع طبیعی تحت تعقیب قضایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار