مدیرکل انتقال خون استان اصفهان:

مراجعه بیش از شش هزار نفر از مردم استان اصفهان به مراکز اهدای خون استان اصفهان

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان گفت: طرح نذر خون محرم امسال بیش از شش هزار و ۵۰۰ نفر از مردم استان اصفهان به مراکز اهدای خون استان مراجعه کردندکه از این تعداد پنج هزار و ۲۰۰ نفر موفق به اهدای خون شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید زینلی  با اشاره به اینکه طرح نذر خون از ابتدای محرم امسال در مراکز انتقال خون استان اصفهان آغاز شد، اظهار داشت: این طرح تا روز هفتم محرم در همه مراکز انتقال خون استان اصفهان اجرایی شد.

وی با بیان اینکه در روز هشتم محرم نیز مرکز ثابت  انتقال خون خمینی شهر و پایگاه‌های جوی آباد، آدریان، کوشک و قهدریجان فعال بودند، ادامه داد: اما در روزهای تاسوعا و عاشورا تنها مرکز فعال انتقال خون استان اصفهان مرکز انتقال خون خمینی‌شهر بود.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان با اشاره به اینکه برای طرح نذر خون محرم امسال بیش از شش هزار و ۵۰۰ نفر از مردم استان اصفهان به مراکز اهدای خون استان مراجعه کردند، اضافه کرد: از این تعداد پنج هزار و ۲۰۰ نفر موفق به اهدای خون شدند.

وی با اشاره به افزایش چهار درصدی اهداکنندگان خون استان اصفهان در محرم سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ابراز داشت: باید توجه داشته باشیم که از تاسوعای حسینی در سال جاری سیستم اینترنتی نوبت دهی اینترنتی اهدای خون نیز فعال شده و متقاضیان می‌توانند  با مراجعه به آدرس Nobatdehi.ibto.irنوبت خود را دریافت کنند.

زینلی به ادامه طرح نذر خون برای اولین بار در استان اصفهان تا اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: این طرح به دلیل استقبال خوب مردم ادامه می‌یابد.

وی در خصوص آمار اهدای خون در خمینی شهر در محرم سال جاری نیز اضافه کرد: از اول ماه محرم دو هزار و ۶۵۰ نفر از مردم شهرستان خمینی شهر برای نذر خون به مرکز ثابت اهدای خون شهرستان مراجعه که از این تعدد دو هزار و ۱۶۰ نفر موفق به اهدای خون شدند.

 

انتهای پیام/م

 

افزایش ۴ درصدی اهدا خون در محرم امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار