شمارش معکوس برای محرومیت نمایندگان ایران از لیگ قهرمانان آسیا

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ برتر فوتبال مهلت تیم های آسیایی برای تکمیل مدارک حرفه ای خود را تا پایان وقت اداری امروز اعلام کرد.

سهیل مهدی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ برتر فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: سامانه ثبت مجوز حرفه ای باشگاه ها ساعت 17 بعدازظهر بسته می شود و تیم های لیگ برتر و لیگ دسته یک تا این زمان فرصت دارند که مدارک خود را برای صدور مجوز حرفه ای تکمیل کنند در غیر این صورت با محرومیت مواجه می شوند.

او ادامه داد: مهلت ثبت مدارک در سامانه تمدید نمی شود و باشگاه ها تا 17 بعد از ظهر می توانند مدارک حرفه ای خود را تکمیل کنند.

مهدی درباره وضعیت باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: باشگاه هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند در صورتی که مدارکشان کامل نباشد با ارزیابی AFC با محرومیت در این رقابتها مواجه می شوند. به هر حال محرومیت نمایندگان ما در آسیا بستگی به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد.

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ برتر فوتبال در پایان درباره اینکه باشگاه های استقلال و نفت در خطر محرومیت قرار دارند، خاطر نشان کرد: این موضوع صحت ندارد و این دو باشگاه همانند سایر تیم ها در حال تکمیل مدارک حرفه ای خود هستند. به هر حال شرایط همه باشگاه ها برای دریافت  مجوز حرفه ای یکسان است و همه با خطر محرومیت مواجه هستند.

انتهای پیام/

مهلت تیم ها برای فرار از محرومیت از لیگ قهرمانان آسیا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۱۱ مهر ۱۳۹۶
خدا کنه که همشون محروم بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۱۱ مهر ۱۳۹۶
عجببب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
بهتر شالا محروم بشند اینها که هیچ مقام بالایی نمیبرند و اول نمیشند همون بهتر که محروم بشند جو و استرس الکی به مردم ندند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
سلام فدراسیون فوتبال اسیا محل فساد وبولشوئی هست فساذ وبیشاز اندازه وبول کرفتن از تروریسبها در فدراسیون فوتبال اسیا بیداد می کند برده داری هردمبیل است فذراسیون فوتبالاسیا اصلا باید خارج شویم وما احتیاحی به فدراسیون فوتبال اسیا نداریم وفذراسیون فوتبال ایرا ن باید مستقل شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۱۱ مهر ۱۳۹۶
چطوره کلا از دنیا بیایم بیرون