داورزنی: بی ارزش نگاری بازی های داخل سالن آسیا جفای بزرگ به ورزش ایران و این قاره است

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان حضور گسترده 64 کشور در پنجمین دوره بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا و اقیانوسیه را حاکی از اهمیت این رویداد عنوان کرد.

داورزنی: بی ارزش نگاری بازی های داخل سالن آسیا جفای بزرگ به ورزش ایران و این قاره استبه گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران محمدرضا داورزنی معاون حرفه ای و قهرمانی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: پنجمین دوره بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیاو اقیانوسیه با حضور بیش از 6 هزار ورزشکار دختر و پسر از 64 کشور آسیایی و برای نخستین بار تیم هایی از اقیانوسیه در عشق آباد ترکمنستان برگزار شد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای با بیان اینکه این بازی ها جزء رقابت های رسمی و مهم شورای المپیک آسیا محسوب می شود، گفت: شرکت گسترده 64 کشور حاکی از اهمیت چنین مسابقاتی دارد.

داورزنی ادامه داد: از اهداف مهم حضور در این بازی ها، ارزیابی استعدادها و کسب تجربه برای جوانان ورزشکار ایرانی است و وجود چنین عرصه های رقابتی، سکوی پیشرفت و رشد ورزشکاران خواهد بود بنابراین دستیابی به اهداف وزارت ورزش و جوانان را ممکن می سازد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: این رویداد خصوصا در حوزه رشته هایی که نه در بازی های آسیایی و نه در المپیک حضور دارند، فرصتی مغتنم است تا ورزشکاران آن ها با شرکت در مسابقات رسمی به کسب تجربه و مدال پرداخته و اعتماد به نفس و انگیزه رشد مهارت های ورزشی خود را تقویت کنند.

داورزنی حضور خوب بانوان ایرانی در این رقابتها را ستایش کرد و اظهار کرد: برای اولین بار در این دوره از بازی ها شاهد حضور دختران در دو رشته کشتی آلیش و بسکتبال سه به سه بودیم که بطور قطع و یقین ثمرات مثبت و فراوانی را برای ورزش بانوان در آینده به دنبال خواهد داشت.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری این رقابت ها در شرایطی است که هر روز و هر ساعت در قاره اروپا تحت عناوین گوناگون شاهد برگزاری مسابقات و رویدادهای ورزشی مختلف هستیم و حضور نداشتن و بی ارزش نگاری مسابقات داخل سالن آسیا جفای بزرگی به ورزش کشور و کل مجموعه ورزشی آسیا خواهد بود.

انتهای پیام/

 اظهارات داورزنی درباره بازی های داخل سالن ترکمنستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.