رضایی: سرباز تیم ملی ایران هستم/ توگو حریف معمولی ای نیست

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: قصد دارم مانند یک سرباز به تیم ملی کشورم کمک کنم تا در ادامه راه موفق باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  کاوه رضایی درحاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران درباره برگزاری دیدار دوستانه ایران و توگو اظهار کرد: خیلی خوشحالم که در تمرینات تیم ملی حضور دارم و می خواهم مانند یک سرباز به تیم کشورم کمک کنم تا در ادامه راه موفق باشد. بازی با توگو برای ما خوب است و بدون شک به آماده سازی تیم ملی در جام جهانی کمک می کند. توگو از لحاظ جسمانی و بدنی حریف خوبی است و دیدار با این تیم محکی جدی برای ماست.

رضایی درباره حضورش در فوتبال اروپا بیان کرد: خدا را شاکرم که به هدفم رسیدم. البته  استقلال  هم باشگاه بزرگی است و به آن علاقه زیادی دارم. به هر حال هرکسی برای آینده اش اهدافی دارد و من هم سعی کردم به هدفی که از بچگی دنبال آن بودم، دست یابم.

مهاجم تیم فوتبال شارلوا بلژیک درمورد اینکه با توجه به نتایج ضعیف توگو در رقابت های انتخابی جام جهانی و جام ملت های آفریقا، آیا این تیم را حریف مناسبی برای تیم ملی ایران می بیند یا خیر، گفت: به طور حتم توگو حریف خوبی است. این تیم آفریقایی است و اصلا معمولی محسوب نمی شود.در کل بازی با این تیم گام خوبی برای آماده سازی تیم ملی ایران است.

رضایی درباره رقابت با سایر مهاجمان تیم ملی ایران در پایان خاطر نشان کرد: اهمیتی ندارد کدام بازیکن همراه با تیم ملی به روسیه می رود چراکه تمام مهاجمان قصد دارند به تیم ملی ایران کمک کنند. در مجموع امیدوارم در آینده بازی های تدارکاتی بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/

اظهارات کاوه رضایی درباره دیدار ایران و توگو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار