در هفته ناجا صورت می گیرد:

ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان در مدارس استان کرمان

به مناسبت هفته ناجا، مرکز مشاوره نیروی انتظامی "استان کرمان" اقدامات مشاوره و مددکاری زیادی را به صورت رایگان در سطح مدارس و آموزشگاه های دولتی و غیر انتفاعی شهر کرمان انجام می دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت امامعلی نژاد، رئیس مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان کرمان با بیان اینکه تمام خدمات مشاوره این مرکز به صورت همیشگی رایگان است، گفت: در آستانه ی آغاز هفته ناجا، اداره مشاوره و مددکاری نیروی انتظامی استان کرمان پیام های بهداشت روان را  با هدف کاهش استرس و اضطراب مراجعان درسطح  کلانتری ها نصب کرده است.

وی افزود: همچنین این مرکز به صورت رایگان در سطح مدارس و آموزشگاه های دولتی و غیر انتفاعی شهر کرمان خدمات مشاوره و مددکاری  فعال ارائه می‌دهد‌.

امامعلی نژاد هدف از برگزاری مشاوره فعال در سطح مدارس و آموزشگاه ها را کاهش آسیب های اجتماعی نوپدید از جمله ماهواره، فضای مجازی و شناسایی و ارجاع افراد آسیب دیده به مراکز ذیربط نیروی انتظامی از جمله پلیس فتا عنوان کرد.

 وی با تأکید بر نقش مشاوره در زندگی افراد، تصریح کرد: حضور منظم افراد آسیب دیده در جلسات مشاوره برای کاهش و پیشگیری از آسیب های پیش رو از دیگر اقداماتی است که در هفته ناجا صورت می گیرد.

رییس مرکز مشاوره نیروی انتظامی استان کرمان یادآور شد: در هفته ناجا جلسات بهداشت روان در اداره ها و سازمان هایی که استرس های شغلی زیادی دارند، نیز برگزار می شود.

۱۴ تا ۲۰ مهر جاری با عنوان هفته ی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی (ناجا) نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ب

برنامه های مرکز مشاوره ی نیروی انتظامی استان کرمان در هفته ی ناجا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار