تصویب سند همکاری تهران - باکو

سند همکاری مشترک تهران - باکو در زمینه مبارزه با پولشویی امروز در مجلس ملی جمهوری آذربایجان به اتفاق آرای نمایندگان تصویب شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ سند همکاری مشترک تهران - باکو در زمینه مبارزه با پولشویی امروز در مجلس ملی جمهوری آذربایجان به اتفاق آرای نمایندگان تصویب شد.

«اکتای اسد اف » رئیس مجلس ملی جمهوری آذربایجان در جلسه امروز مجلس، پیش نویس قانون مربوط به تصویب یادداشت تفاهم همکاری بین مرکز اطلاعات مالی و مبارزه با پولشویی جمهوری اسلامی ایران با اتاق نظارت بر بازارهای مالی جمهوری آذربایجان با موضوع همکاری جهت پیشگیری از پولشویی و تطهیر وجوه یا سایر دارایی‌های حاصل از جرم و تأمین مالی تروریسم را برای بررسی به نمایندگان مجلس ارائه کرد .

نمایندگان مجلس ملی جمهوری آذربایجان هم پس از بررسی این سند به اتفاق آرا آن را تصویب کردند. یادداشت تفاهم همکاری بین مرکز اطلاعات مالی و مبارزه با پولشویی ایران با اتاق نظارت بر بازارهای مالی جمهوری آذربایجان با موضوع همکاری جهت پیشگیری از پولشویی و تطهیر وجوه یا سایر دارایی‌های حاصل از جرم و تامین مالی تروریسم 15 اسفند 1395 با حضور الهام علی اف و حسن روحانی روسای جمهوری دوکشور در تهران به امضا رسیده بود .

انتهای پیام/

سند همکاری مشترک تهران - باکو در زمینه مبارزه با پولشویی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار