سرهنگ رحمانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

ترافیک سنگین در ورودی‌های شهر تهران/ محور هزار مسدود شد

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: ترافیک در محورهای ورودی کلانشهر تهران از جمله آزادراه قزوین-کرج و کرج-تهران سنگین است.

ترافیک سنگین در ورودی‌های شهر تهران/ محور هزار مسدود شدسرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در ورودی کلانشهر تهران به ویژه آزادراه قزوین-کرج و کرج-تهران از محدوده مهرویلا تا گرمدره و در ادامه کیلومتر 12 تهران تا بزرگراه شیخ فضل الله سنگین است.

بارش باران در 3 استان شمالی و شمال غربی کشور

وی افزود: در اغلب محورهای استان‌های اردبیل، مازندران و گیلان شاهد بارش باران هستیم و همچنین در محور کیاسر-سمنان، کرج-چالوس محدوده ولی آباد و محور فیروزکوه محدوده گدوک در استان مازندارن مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در آذربایجان غربی محور نقده به مه آباد و مه آباد به میاندوآب وزش باد شدید گزارش شده است و در این راستا به رانندگان توصیه می‌شود تا هنگام رانندگی در این محورها دقت کافی را داشته باشند.

انسداد محور هراز از امروز تا 8 آبان ماه

سرهنگ رحمانی بیان داشت: محور هزار به دلیل عملیات راه سازی از امروز تا 8 آبان ماه از کیلومتر 85 تا 86 در روزهای شنبه از ساعت 12 تا 18 و روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت 7 صبح تا 18 و روزهای چهارشنبه از ساعت 7 صبح تا 12 ظهر به غیر از ایام تعطیلات، مسدود است و رانندگان می توانند از محورهای جایگزین چالوس و فیروزکوه برای تردد استفاده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۱ مهر ۱۳۹۶
اتوبانا و خیابونای شلوغو دو طبقه میکردن مردم اینهمه تو ترافیک عذاب نمیکشیدن
آخرین اخبار