ترامپ چهارشنبه به لاس وگاس سفر می‌کند

«دونالد ترامپ» برای گفتگو با مقامات لاس وگاس درباره حادثه خونبار اخیر، چهارشنبه به این شهر سفر می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فاکس نیوز؛ «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، چهارشنبه به لاس وگاس سفر می کند تا با مقامات این شهر درباره حمله خونین بامداد دوشنبه گفتگو و آخرین اقدامات صورت گرفته را بررسی کند. او همچنین طی یک برنامه از پیش تعیین شده، امروز (سه شنبه) به پورتوریکو می رود تا از نزدیک شاهد روند امدادرسانی به آسیب دیدگان توفان ماریا باشد.

ترامپ درباره برنامه کاری خود در روز چهارشنبه گفت: قرار است ما تمام روز و حتی بیشتر از آن را در لاس وگاس سپری کنیم.

رئیس جمهور آمریکا حمله مسلحانه به مردمی را که در یک جشنواره موسیقی شرکت کرده بودند و 59 کشته برجای گذاشت «یک عمل کاملا شیطانی» توصیف کرد و افزود: در لحظات مصیبت و وحشت، آمریکایی ها کنار یکدیگر می ایستند. همیشه همینطور بوده است. همدردی صمیمانه من برای قربانیان و خانواده‌ های آنها در حادثه وحشتناک تیراندازی لاس وگاس. خداوند شما را بیامرزد!»

بامداد دوشنبه فردی مسلح از طبقه 32 هتلی نزدیک محل برگزاری کنسرت موسیقی در لاس وگاس، به روی جمعیت داخل خیابان تیراندازی کرد. این حادثه علاوه بر 59 کشته، موجب مجروح شدن 527 نفر شد. زمانیکه پلیس خود را به اتاق مهاجم رساند، جنازه وی را که اقدام به خودکشی کرده بود بر روی زمین پیدا کرد.

این مرگبارترین حادثه خشونت‌آمیز تاریخ آمریکا بود که بوسیله سلاح گرم بوقوع پیوست. فرد مهاجم «استفان پادوک» 64 ساله شناسایی شده است. با وجود اینکه داعش مسئولیت این حمله را برعهده گرفت؛ پلیس اف بی آی اعلام کرد هنوز هیچ مدرکی دال بر وجود ارتباط میان این حمله و تروریسم جهانی پیدا نکرده است.

 

انتهای پیام/

ترامپ چهارشنبه به لاس وگاس می‌رود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۱ مهر ۱۳۹۶
میره چه کار میکنه
آخرین اخبار