بالاخره تکلیف جباری و رحمتی روشن شد

وینفرد شفر آلمانی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران شد تا مغضوبان سرمربی سابق دوباره در استقلال آفتابی شوند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  سید مهدی رحمتی و مجتبی جباری با نظر علی منصوریان سر مربی سابق این تیم از استقلال کنار گذاشته شدند و یکی از عوامل ناکامی استقلال نام گرفتند.

سید مهدی رحمتی جای خود را به حسینی جوان داد تا استقلال بعد از سال ها کسی غیر از سید را درون دروازه ببیند.

ابتدای فصل هنوز یادمان نرفته که رحمتی و جباری از سوی سر مربی سابق استقلال تهران به عنوان ارکان اصلی قهرمانی معرفی شده بودند و قرار بود این 2 بازیکن عصای دست منصوریان جوان باشند اما عمر این ادعا فقط 5 هفته بود.

در تحلیل های نقل و انتقالاتی استقلال بارها تاکید شد که موفقیت نیم فصل دوم استقلال فقط به دلیل جوانی و انگیزه تیم بود و منصوریان با جذب پژمان منتظری و مجتبی جباری این امتیاز مثبت را از استقلال گرفت و البته ضلع سوم این ماجرا حضور ثابت رحمتی در دروازه استقلال تهران بود.

3 بازیکن استقلال با حدود یک قرن سن قطعا ترکیب جوان استقلال را دچار تغییر می کردند و این هشداری بود که منصوریان صبر کرد تا خودش تجربه کند که اتفاقا تجربه تلخی بود و منجر به جدایی سرمربی از تیم استقلال شد.

با حضور وینفرد شفر همه بازیکنان در یک کفه ترازو قرار می گیرند و جباری و رحمتی نیز به ترکیب استقلال باز می گردند و این موضوع را یکی از اعضای کمیته فنی استقلال نیز تایید کرده است.

به قول قدیمی ها ماه پشت ابر نمی ماند و زماننشان می دهد که منصوریان در مورد این 2 بازیکن اشتباه می کرد یا ...

شفر یک مربی آلمانی و تعلیم یافته در فوتبال ماشینی است و نظم و انضباط در تیم استقلال از این پس بعد از سن و سال و توانایی حرف اول را می زند اما آنچه مسلم است استقلال از امروز با تمام نفرات به فرار بزرگ می اندیشد و قطار استقلال قرار است سرعت بگیرد و آنهایی که بلیت را با بهای شفر بپردازند قطع به یقین مسافر ترکیب اصلی خواهند بود.

انتهای پیام/

بازگشت کاپیتان های آبی ها به استقلال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار